Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jepp har opplevd det ja.. Jeg ble generelt uvel uansett hva jeg gikk på, men sleit en del første gangen jeg gikk på den[emoji17][emoji52]
Ble veldig stressa selv første gangen når jeg ble så svimmel og generelt uvel av hormonene så skjønner godt du syns det er ubehagelig ja[emoji17] Heldigvis er det ikke mange dagene som du sier, og når det blir vellykka forsøk vil alt være verd det[emoji173]«Godt» å høre at det er flere som reagerer sånn. Er litt enkelt når man blir sånn... Jeg har brukt den på 2 forsøk tidligere, men reagerte ikke noe særlig da mener jeg å huske. Godt det ikke er sååå mange dagene igjen på den[emoji5]
Fikk hodepine jeg også [emoji47][emoji17] På lang protokoll fikk jeg hormonell migrene..Ikke direkte svimmel, men har hatt mye hodepine, så vet ikke helt hvordan jeg skal gjøre det mtp jobb den neste uka osv, fungerer dårlig [emoji30]
[emoji173]️[emoji4]Ble veldig stressa selv første gangen når jeg ble så svimmel og generelt uvel av hormonene så skjønner godt du syns det er ubehagelig ja[emoji17] Heldigvis er det ikke mange dagene som du sier, og når det blir vellykka forsøk vil alt være verd det[emoji173]
Ikke direkte svimmel, men har hatt mye hodepine, så vet ikke helt hvordan jeg skal gjøre det mtp jobb den neste uka osv, fungerer dårlig [emoji30]