Flere som blir mer stresset?

MyBeBe3

Flørter med forumet
Føler jeg blir mye mer nervøs når noen krangler eller skriker til hverandre. Etter 4mnd merket jeg at jeg ikke taklet å høre folk krangle, skrike eller diskutere. Ble skikkelig nervøs og følte jeg bare grine. Og nå har d bare blitt verre.. skjelver og griner hvis d blir en stor krangel eller hører folk diskutere. Blir skikkelig nervøs og helt fra meg! Er nå 28+6...! Er det normalt? Hater å ha det :/

Du er hormonell!!! . Jeg er ikke der når det kommer til krangling å slikt. Men jeg griner når andre er lykklige eller triste. Spesielt de på tv 

Hehe.. da må jeg være veldig hormonell! Nei, jeg prøver å bare gå min vei når andre krangler.. men blir jo kjempe nervøs :p Hehe.. så søtt da :p
Blir også hormonell når eldre folk på tv griner ! Rare greier altså :p

Jeg skjønner hvordan du har det. Hvis noen rundt meg, f.eks venninner diskuterer/krangler, så blir jeg bare fortere sint på de, og prøver å få dem til å slutte. Sykt irriterende. 

Hormoner i sving ja :)) Tror det er normalt at man reagerer mer på ulike inntrykk. Selv griner jeg som bare det av enkelte ting som ellers ikke berører. Må f.eks ha hånddukpapiret klart når jeg skal se "Sinnasnekkern" ;)

Mrs. Potato Head skrev:
Du er hormonell!!! . Jeg er ikke der når det kommer til krangling å slikt. Men jeg griner når andre er lykklige eller triste. Spesielt de på tv 

samme her. all jubel fører til strigråt hos meg. heehhe

Mye grining her å. Samboern prøvde å dra en spøk med å si at "Kanskje like greit jeg drar på havet så slipper jeg graviditets hormonene dine" Jeg satte i å hyl grine mens jeg skrek "jeg finnes ikke hormonell". Grein i sikkert en time etter på. Det verste er egentlig at når jeg endelig er ferdig å grine, så ser jeg også hvor teit jeg var som begynte å grine i utgangspunktet 

Back
Topp