Flere som blir kvalme av gravidtilskudd?

SandM

Flørter med forumet
Marsboerne 2023
Jeg blir så ufattelig kvalm rett etter at jeg har tatt gravid tilskuddet. Flere som blir dårlige av dem? Har dere prøvd å bytte merke? Jeg bruker nå nycoplus sin (den lilla) men har kjøpt den oransje fra et annet merke, har et håp om at det kanskje kan være bedre?
 
Jeg blir så ufattelig kvalm rett etter at jeg har tatt gravid tilskuddet. Flere som blir dårlige av dem? Har dere prøvd å bytte merke? Jeg bruker nå nycoplus sin (den lilla) men har kjøpt den oransje fra et annet merke, har et håp om at det kanskje kan være bedre?
Jeg blir også sånn om jeg tar alle 4 på en gang! Det som har funket for meg er å ta de spredt utover dagen❤️ Jeg har ikke sjekket at det er innafor å gjøre det sånn, men det vil jeg tro
 
Jeg blir så ufattelig kvalm rett etter at jeg har tatt gravid tilskuddet. Flere som blir dårlige av dem? Har dere prøvd å bytte merke? Jeg bruker nå nycoplus sin (den lilla) men har kjøpt den oransje fra et annet merke, har et håp om at det kanskje kan være bedre?
Jeg prøvde meg på de lilla sist graviditet, men måtte gi opp. Kastet de alltid opp igjen. Etter uke 19, når jeg begynte med jern også, var det mer enn nok for meg. Har faktisk slitt med å svelge tabletter etter graviditeten også :hilarious:
 
Det funker for meg å ta kosttilskudd til kvelden, sammen med et lett måltid. Men det skal sies at jeg er veldig kresen på hvilke type tabletter jeg tåler nå, klarer feks ikke de standard gravid-pakkene. Har kjøpt det jeg trenger separat.
 
Sniker fra januar: kastet opp hver gang jeg tok alle fire på en gang! Må ta de etter mat, eller rett før jeg legger meg -og da to og to :D
 
Jeg byttet fra Nycoplus til Lifeline før jeg ble gravid for jeg ble kvalm av Nycoplus allerede da.
 
Oi jeg har også hatt en mistanke om at det er Nycoplus som har gjort meg såpass uggen. Uggenheten har kommer litt forskjellig tidspunkt på dagen, men alltid i etterkant av at jeg har tatt vitaminene :banghead: Takk for gode tips her, skal prøve å dele opp og ta på kvelden, kanskje dagene blir litt bedre:angelic:
 
Syns lifeline sine er myye bedre og mindre. Skal fortsette med de. Og blir ikke kvalm av de
 
Jeg blir så ufattelig kvalm rett etter at jeg har tatt gravid tilskuddet. Flere som blir dårlige av dem? Har dere prøvd å bytte merke? Jeg bruker nå nycoplus sin (den lilla) men har kjøpt den oransje fra et annet merke, har et håp om at det kanskje kan være bedre?
Jeg har den samme og blir utrolig kvalm av den. Har funnet en multivitamin som har 99% av det samme og samme menger vitaminer så tar den i stedet også tar jeg bare tranpillene ved sidenav. Har spist opp tranpillene som var i nycoplus boksen(den lilla) nå, så må kjøpe noen andre med det samme i, ennå ikke sett etter det. Er NycoPlus multi med 13 vitaminer og 9 mineraler jeg tar i stedet er hvit og rød liten beholder med skrulokk.
 
Nå kastet jeg opp med en gang etter lifeline. Jaja så lenge varte det
 
Har faktisk ikke tenkt at jeg kunne bli kvalm av tilskuddene før jeg så denne tråden. Har alltid tatt de på morgenen og så vært kvalm gjennom dagen og tenkt at det "bare" er svangerskapskvalme. Nå tok jeg de like før jeg la meg, og ai ai ai så mye bedre formen er! Tar lifeline
 
Back
Topp