flere som blir fort mette?

maltesers

Forumet er livet
Jeg får ikke i meg mat lenger! Sambo blir sint fordi jeg ikke spiser, men jeg spiser jo blir bare veldig fort mett!
Idag var det et rundstykke til frokost. Stappmett!
Til middag hadde vi løvstek. Da pleier jeg å spise 2 stk, og masse poteter. Nå orka jeg 1 løvstek og noe poteter!
Flere som har det sånn??
Blir sånn kvalm-mett, og kan bli fort sulten igjen!

Nope. Hehe. Spiser hele tiden jeg. Men spiser ikke masse om gangen. Har funnet ut av for å ikke bli kvalm så må jeg spise=P

Jeg kommer som oftes halvveis i maten, så er det ut og spy.
Og etter det får jeg i meg litt... men ikke så mye.

Til middagen i dag var jeg kjempe sulten, men spiste kjempe lite, og var stappa.

Nja litt på samme måte. Orker ikke like mye mat lenger, men kan spise oftere og blir fortere sulten...

ORIGINAL: neselo

Nja litt på samme måte. Orker ikke like mye mat lenger, men kan spise oftere og blir fortere sulten...

har den sånn jeg oxo hehe

Det er veeeldig plagsomt! Blei sulten igjen nå med en gang etter middagen, siste et par biter også er jeg like langt igjen!
Middagen smaker liksom ikke like godt kald[8D]

Maltesers : Jeg også har det litt som deg. Blir ganske fort mett, men føles som jeg har overspist! Blir litt kvalm. Også blir jeg fort sulten igjen!!! frustrerende!!![:@]

Jeg blir også ganske fort mett! [&:] bruker mye lengre tid på måltidene nå enn før fordi eg blir mett lenge før eg e ferdig!
Blir fort sulten igjen og då så d blir med små måltider hele dagen!
Blir bedre når eg e ferdig med kvalmen da! Sist ble d litt bedre da! Fikk litt mer matlyst igjen[:)]

Veldig!! veit ikke hva jeg skal spise får å ikke føle det sånn! 20 minutter siden middag og dritsulten!!

Prøv å spise skikkelig sakte.
Eller alltid ha noe "snacks". Frukt, grønt, knekkebrød osv. Hjelper her=).

blir fort mett ja... og ganske fort sulten igjen... [8D]

ORIGINAL: Jaybird

Prøv å spise skikkelig sakte.
Eller alltid ha noe "snacks". Frukt, grønt, knekkebrød osv. Hjelper her=).

Takk for tipset! Problemet er vel at jeg spiser for sjeldent kanskje! Spiste en litago-yoghurt etter middagen, for jeg blei jo sulten igjen rett etter jeg blei mett[8D][8D]

Jeg og blir fort mett. Spiser ca halvparten av det jeg vanligvis gjør, men blir raskt sulten igjen[:)] 

ORIGINAL: Chrisjanuarbaby

Maltesers : Jeg også har det litt som deg. Blir ganske fort mett, men føles som jeg har overspist! Blir litt kvalm. Også blir jeg fort sulten igjen!!! frustrerende!!![:@]

ja er så kjedelig [:@]

har og det slik. samboern er sinna for at jeg ikke får i meg mat. har ikke lyst på mat og når jeg spiser blir jeg kjempe fort mett..

ORIGINAL: prepreg

har og det slik. samboern er sinna for at jeg ikke får i meg mat. har ikke lyst på mat og når jeg spiser blir jeg kjempe fort mett..

sambo blir ikke sinna om jeg ikke får i meg mat, men han blir bekymret.
i går brukte jeg nesten to timer på en 2/3 av en hamburger. før jeg gav opp...

Back
Topp