Flere som blør i nesen?

Heidi88

Glad i forumet
Er 21+2 idag og har en måned eller to blødd en del i nesen. Ikke så mye at det renner, men kommer en del når jeg tørker meg eller snyter meg. Har ikke vært forkjølet. Leser det er vanligere å blø neseblod når man er gravid, men lurer på om andre opplever det samme? Blør aldri i nesen ellers:)

Kjent problem her ja:) men syns nesa generelt har fått kjørt seg i begge graviditetene:p føles som alt jeg er allergisk mot har inntruffet samtidig, helt sylta- Hehehe!

Har også blødd litt noen ganger, blør oftere både fra nesen og fra tannkjøttet nå, hørt at det er veldig normalt :-)

Har det helt likt, dette er tredje graviditeten min, å har hatt det samme hver gang ;)

Har vært ganske tett i nesa fra jeg ble gravid og har også siste 1-2 mnd blødd fra nesa så og si hver gang jeg snyter meg.

Ja! Mye blod når jeg pusser nesa. Bittelitt bedre nå men var noen uker da det kom store klumper med koagulert blod ut. Ufint...

Jeg blør heller aldri i nesen, men har som du sier blod når jeg snyter meg, og en kveld rant det. Har også lest det er vanlig :)

Ja, hver gang jeg snyter meg. Blør også fra tannkjøttet hver dag jeg. Ikke bare når jeg pusser, men også etter at jeg har spist. Tåler tydeligvis ingenting.

Godt å høre:) fikk litt hetta her en dag da det gikk opp for meg hvor ofte jeg faktisk blødde og hvor lenge det hadde pågått. Men så roa jeg meg en del da jeg fikk googla;) alltid greit med folk som opplever det samme;)

Jeg blør i hals og nese ;) Har tenkt at det kan ha en sammenheng med graviditet og ekstrem kulde. Er -21 grader her jeg bor.

Jeg blør vel egentlig bare i nese.. er mest sånne blodklumper som kommer.. også ja seff litt fra tennene når jeg pusser og. Men det har jeg gjort mye før og :)

Back
Topp