Flere som blør bittelitt?

Sniker fra nov. Jeg har fossblødd to ganger, med smerter og koagler, og babyen har det helt fint! Og jeg har brun utflod nesten hele tiden
 
Jeg bruker lutinus og Estradot, 5+2 i dag og begynte å småspotte litt i går. Kjenner det begynner å krampe seg litt i magen, men krysser fingrene for at dette går bra!!:nailbiting::oops:
Håper virkelig det er på grunn av medisinene.
Krysser fingrene sammen med deg på at det er en uskyldig blødning.
 
Åh, er det en greie også?

Jeg har fått beskjed om at jeg også har lettblødende livmorshals av gynekologer før under rutinekontroller, men visste ikke at det kunne «sette i gang» seg selv under graviditet. Kanskje det bare er sånn med meg også da.

Er visst det. Var ikke noe som trigga blødninga heller. Eller, en av gangene så hadde jeg bært og styra litt på jobb, men ikke så mye at jeg syns det skulle forårsake noe blødning. :p Men ikke noe de andre gangene.
 
Forstår godt at du et bekymret, men husk at det som regel går bra selv om du opplever å blø litt. Denne artikkelen gir deg dessverre ingen fasit, men kanskje den kan berolige deg litt. Vi har også en podcast som handler om blødning i svangerskapet, dersom du har lyst til å lytte. Er du usikker og redd så bør du kontakte legen din. Ønsker deg alt godt og håper det ikke skjer noe med lille spire i magen.
 
Ja, første forsøk nå. Fersk innsett av blastocyst, så håper det er gullegget

Godt poeng med medisinene, blir jo litt ekstra påkjenning for kroppen for å si deg mildt.
Håper det! Blastoer er jo sterke fine som regel :D
 
Back
Topp