Flere som bare MÅ?

skattnrtre

Blir kjent med forumet
Spise noe hele tiden??
Jeg har ikke fått kvalmen enda(håper jeg slipper) og er små sulten i ett sett...
føler jeg kan tygge på noe hele dagen lang..

Jeg må spise for å ikke bli kvalm. Så er ikke det at jeg har kjempe lyst på mat <:P

Jepp,må ha nåkka i munn nesten heile tia,så d går endel i frukt, spesielt vannmelon :)

Jeg føler jeg må spise hele tiden. Desverre er det sjeldent noe frister. Håper bare jeg spiser nok slik at den lille klarer seg :)

samme her- går å er sulten i ett sett! Etter en stund får jeg sånn ufyselig smak i munnen og bare må putte noe inn i gapet:)

Vannmelon er et supert tips med lite kalorier! heldigvis er jeg ikke fysen på godterier (enda) og håper jeg klarer å holde meg i et mer sunt kosthold denne gangen..gikk mye opp i vekt sist!

Akkuratt som jeg skulle sagt det selv! Er ikke det at jeg vil ha noen spesiell mat, men det er for å holde kvalmen borte. Trenger ikke alltid være mye, men noe. Håper det snart gir seg, for det er tungvint å skulle spise hele tiden! 

Jaa!! Er jo konstant sulten, selv rett etter å ha spist. Hjelper godt på kvalmen også..
Middag er versting her, sliter veldig med det pga kvalme, føler jeg tvinger i meg middag;/

Jeg spiser også hele tiden, er veeeldig glad i brødskive med leverpostei. Spiser det hele dagen, i går var jeg oppi åtte stykker pluss middagen!! Haha

jeg får nesten ikke mat i meg jeg =( ikke dårlig eller noe, bare glemmer det siden jeg ikke har behovet.. Hatt det sånn de to andre svangerskapene også.

Dessverre klarer jeg ikke å spisen noe hele tiden. Er så uggen at jeg bare får i meg noen til hvert måltid. På kvelden spiser jeg lite:( og er jo da jeg er dårligst. Off, nei, men jeg skal ikke klage. Er et godt tegn!

Back
Topp