Flere som bare ligger?

Underfullt

Elsker forumet
Februarlykke 2015
Jeg ligger stort sett hele dagen for tiden. Hvis jeg ligger er jeg ikke veldig kvalm ihvertfall ikke hele tiden. Blir sliten med en gang jeg gjør noe, f eks går på do eller sitter en stund.
Kaster opp hvis jeg blir sliten, f eks hvis jeg dusjer.
Orker ikke gjøre noe særlig, og får i meg litt lite mat og drikke. Prøver alt jeg kan, men det blir litt lite. Har gått ned 4 kg til nå.
I går begynte jeg å ha helt flytende avføring, så da går vannet jeg får i meg rett ut igjen der..

Er det flere som har det litt sånn?

Huff, det hørtes hverken bra eller godt ut.
Jeg er stikk motsatt med fordøyelsen, veldig treg og har mye vondt pga d, men blir veldig kvalm om jeg er sliten.

God bedring og håper du kvikner til og ikke blir liggende mye lengre. :-))

Jeg får ikke lov til annet enn å ligge omtrent, men er ikke så veldig dårlig akkurat... Litt småuggen, men det er nok de ekstra hormonene jeg tar som gjør... Er bare ufattelig trøtt!!!

Takk for sympatien! Håper alle dere andre er bedre enn meg, for dette unner jeg altså ingen.
På toppen av det hele har guttungen smittet meg med forkjølelse, og når man er gravid blir man jo dobbelt så tett. Så her pustes det med munnen stort sett.. Pyton!
Gleder meg til det er over om noen uker!

Signerer deg på denne.. Off så lei jeg er.. Håper virkelig det gir seg snart.. God bedring til deg:)))

Jeg har det akkurat lik deg :( Å det er helt JÆVLIG! For å si det mildt! Skal liksom prøve å fungere i hverdagen også med tanken på at jeg har ei lita jente fra før.. Noe som ikke er særlig enkelt.. :(

Back
Topp