Flere som bare ha tatt 1 test?

lilleknøttene

Glad i forumet
Dere testedame altså[;)][;)][;)] er det bare jeg som kun har tatt en test???

Jeg tok en digital da[;)] og viste GRAVID 2-3 uker.

kanskje jeg og må på apoteket og kjøpe flere[8D]

Jeg har tatt 3, he he... 2 digitalte cb og en billig test [:D]

har lurt litt på det samme. jeg har bare testet meg en dag, med en digital og en billigstrimmel samme dagen.. må vel kanskje prøve noen flere tester for å se om man enda er gravid.. føler meg VELDIG gravid, men man kan jo bli litt paranoid til tider... hehe[8D]

jeg har bare tatt en test :) men jeg er ganske sikker på at jeg er gravid. kanskje jeg kjøper en digital en på mandag [8D] bare for å gjøre det liksom [:D]

Tatt ALT for mange tester [8D] Men jeg bare MÅ se de to strekene. Det gir meg en lykkefølelse [8D] Har fremdeles 2 CB digital med ukesindikator som jeg skal ta. Tenkte å ta en i løpet av neste uke, og en uken etter det. Må jo forsikre meg om at HCGen stiger [:D]

Tatt en clearrblue digital, og to vanlige clearblue. Alle superpositive[:D]

Tatt tre, jeg.
Har prøvd lenge, og har altdri tatt bare en test. Kjøper alltid 2-3stk. For det er mange ganger feil på testene, så greit å ha flere.

Tror jeg har tatt ni[X(]

Tatt 2 stk bare.. tok først en 4 dager før IKM, så en 3 dager før..
men har veldig lyst å ta en digital, har hatt en i skuffen min siden november i fjor, men jeg kalrte å ta den sist pp fordi jeg var usikker.. Det var jo bare typisk, for den kunne jeg trengt nå [:'(]

Har bare tatt 1 stk. Det var en CB digital så jeg stoler på at den er riktig [:)]

Men jeg skønner godt de som tester flere ganger altså........... [:D]

Back
Topp