Er bare 9 uker, men har følt meg trøtt/sliten og sjøsyk siden dag 1. Jeg er sliten hele tiden, og noen dager må jeg ha flere dupper på sofaen i løpet av dagen (må alltid ha minst 1). Jobber bare 2 dager i uka, så det er ikke jobben som sliter meg ut. Hvis jeg legger meg rundt kl 23 på kvelden, så våkner jeg ikke før minst kl 12 neste dag. Jeg har heller ikke lyst til å gjøre noe, har ikke lyst til å møte venner eller gjøre andre ting som jeg gjorde før. Bare det å kle på seg og sminke meg er et evig ork. Jeg kjenner også at jeg er mye mer irritabel på samboeren min. Sluttet med snus når jeg fant ut at jeg var gravid, og kjenner jeg har dårlig samvittighet for at jeg savner snus.
Håper dette går over... Mener det ikke var så ille i mitt forrige svangerskap. Jeg har gått fra å være ei aktiv, positiv dame til å bli en slamp som bare tenker på sofa og seng.
Håper dette går over... Mener det ikke var så ille i mitt forrige svangerskap. Jeg har gått fra å være ei aktiv, positiv dame til å bli en slamp som bare tenker på sofa og seng.