Flere som BARE ammer her?

Gitte__

Forumet er livet
Syns jeg leser at alle gir grøt/middag/frukt?[8D]

Her ammes det bare fortsatt [:D]

Kun amming her og [:)]

Kun amming her også:)

Her går det kun i morsmelk også:)

Så herlig å se. Jeg gir det et nytt ærlig forsøk med nestemann. [:D]

ammer her også!!! [:D] når skal dere starte med grøt har dere tenkt da? lillegutt fikk smake bittelitt her en dag, men det så ikke ut som han syntes det var godt i det heele tatt.. hehe.. men det er vel bare at det er uvant tenker jeg[;)]

Fullammer her også. Han har fått smake på litt, men er langt i fra å erstatte et måltid. 

ORIGINAL: Angel76

ORIGINAL: Trico

Fullammer her også. Han har fått smake på litt, men er langt i fra å erstatte et måltid. 

Sign[:)]

ORIGINAL: Angel76

Her også....og han legger godt på seg. Var 8130g og 67cm forrige uke[:D] Han har bare smakt mm og tran......

Ja bare amming her også :) skal snart begynne me smaksprøver da siden har passert 5 mnd

Så heldige dere er[:)] kunne ønske jeg fullammet enda[:(]

ORIGINAL: TonjeJenta

Så herlig å se. Jeg gir det et nytt ærlig forsøk med nestemann. [:D]

Sign[:)]

ORIGINAL: Prinzessemamma

ammer her også!!! [:D] når skal dere starte med grøt har dere tenkt da? lillegutt fikk smake bittelitt her en dag, men det så ikke ut som han syntes det var godt i det heele tatt.. hehe.. men det er vel bare at det er uvant tenker jeg[;)]

Vi begynner vel med grøt rundt 6 mnd. Må vel det da[:)] Ho har fått smakt litt fruktmos.. Men likte det aboslutt ikke[8D]

fullammes her å, dag og natt, men har begynt å få smake grøt osv nå på kvelden [:D]:) men er nok puppen som gjelder [:-]

Fullammer fortsatt, men har begynt å få smake litt...fått smake på grøt 2 kvelder nå. han syns det er supergodt! Så blir vel å fortsette med det fremover nå. har også fått smake banan og fruktpure et par ganger, men det er noen uker siden nå.

ORIGINAL: lille iskaffe

Eg og! Syntes det var kjempetrist da jeg innså at eg ikkje hadde nok melk! Men eg ammer fortsatt til hvert måltid, men hun får litt grøt morgen og kveld i tillegg.

ORIGINAL: lille iskaffe

Samme her. Men gir melk til hvert måltid da [:)] Får bare en porsjon grøt om kvelden. (og snart en om morgenen [;)])

Back
Topp