flere som bæsjer i do?

lille nuppa

Gift med forumet
barna altså hihi

vi gjør det stadig vekk, og jaggu kommer det  også hehe

veronika som satte julian på do første gang faktisk lol

Ola tisser mest og bæsjer en gang i blandt på potta. Har gjort det før han var året.
Men etter at han begynte i bhg har det blitt sjeldnere at han gjør det på potta. Vurderer å få dem til å sette han på potta under bleieskift.

Impulskjøpte potte på ikea nettopp, 29kr[8D] SÅ nå får vi se. Tenkte å prøve å introdusere den ein god stund før bleieslutt, slik at han vet hva alternativet er[:)]

Tanken har ikke slått meg enda[8D]

jepp, men bare en gang for en mnd siden ca. var jo vittig da! nå har jeg kjøpt doring så nå skal vi øve litt. tar det ikke alvorlig for synes det er litt tidlig, men hun kan jo godt bli vant med å sitte der litt [:D]

ja er ikke noe seriøse greier her heller, men han ble så sår i rumpa etter litt løs avføring, så da fant vi ut at han kunne sitte der, så vi slapp å irritere rumpa mere, og det hjalp det ja[:D]

så vi fortsetter litt i det små, holder vennskapet ved like[8D]

ORIGINAL: UneMi

Tanken har ikke slått meg enda[8D]

Han har kje bæsja i do, men på pottå ein gång!
Sette han litt på pottå før dusjetid, å då tisse han somregel alltid! , Men har kun bæsja ein gång, å det va før han va 1 år faktisk! [8D]

Har kjøpt potte, men ser lixom ikke for meg at snuppa kommer til å sitte i ro der eller non ting....skal nok ta den i bruk når jeg føler tiden er inne[;)]

Hu sitte på do tre fire ganger i uka, og bæsje ca en gang i uka [:D]
Hu syns d e kjempe kjekt å sitta der, har gjort d et par tri mnd'er [:)]

Her blir knotten illsint hvis vi prøver å sette han på do/ potte! Har jo ikke tid til å sitte der må vi skjønne!!

skal kjøpe doring,men null pottetrening i år nei! han får sitte der litt innimlm når vi kommer på det!

Tanken har ikke falt meg inn før nå, men har planlagt å kjøpe potte neste gang vi kommer over en. [;)] Flinke barn dere har! Er jo veldig greit hvis de venner seg til vanen å gå på do i potte.

Køpte en potta før ca 2 veckor sen men vi glømde bort den lite i børjan så ær nu de senaste dagarna som vi faktiskt børjat anvænda den o idag både kissade o bajsade han på pottan 2 ggr [:D] bara liiite stolt mamma nu [;)]

Back
Topp