Flere som angrer/blir redd

Smimzy

Elsker forumet
Desemberskatter 2016
Marsipanene 2019
Ja, er det flere enn meg som plutselig kan ta seg selv i og angre, eller bli redd for hva som venter? Litt dårlig forklart, men forhåpentligvis forstår dere :p
 
I mitt første svangerskap hadde jeg sånne tanker både nå og da, men spesielt mot slutten.
Man blir redd for at alt skal forandre seg, at man skal miste all frihet, forholdet til kjæresten skal endre seg og sånne ting. Det er helt normalt, men det er tunge tanker å ha til tider. Tror de tankene skal få ha litt plass. Det er lov til å tenke sånn, men det meste ordner seg. Sjeldent man angrer når ungen er ute :)
 
I mitt første svangerskap hadde jeg sånne tanker både nå og da, men spesielt mot slutten.
Man blir redd for at alt skal forandre seg, at man skal miste all frihet, forholdet til kjæresten skal endre seg og sånne ting. Det er helt normalt, men det er tunge tanker å ha til tider. Tror de tankene skal få ha litt plass. Det er lov til å tenke sånn, men det meste ordner seg. Sjeldent man angrer når ungen er ute :)

Takk for gode ord :)
 
Forstår veldig godt hva du mener. Jeg blir plutselig usikker på om jeg egentlig vil ha en til ( var planlagt). Men når jeg fikk positiv test fikk jeg plutselig dårlig samvittighet for min datter på 19mnd. Plutselig skal hun dele på mamma'n sin hvordan blir det å ha 2 barn? Vil neste bli like snill, søt og fantastisk som hun jeg har fra før? Må si jeg syntes det er vanskelig å se for seg.. T
 
Back
Topp