Flere som ammer?

Livvea

Glad i forumet
Maiblomstene 2020
Maiskolbene 2023 :-)
Jeg ammer sønnen min på 2 år, dagtid og natt.
Brystknoppene er så syykt ømme!
Blitt litt mindre melk og, men han koser seg med puppen uansett.
Spent på å amme i graviditeten. Eller om det blir en naturlig ammeslutt. Men fortsetter å amme så lenge han ønsker og jeg har energi til det.

Såå koselig at du enda ammer! Så heldig du er ❤️ Jeg hadde også lyst til å amme lenge med mine, men det ble desverre ikke sånn ❤️

Beklager :laughing002 Ikke akkurat svar på spørsmålet ditt, men :angelic:

Jeg ammet forje svangerskap, ammet til den nye babyen var to uker. Fra jeg var 4mnd på vei var det ikke mere melk, men puppekos skulle han ha for det om. Han var 20mnd når han sluttet med pupp. Var nok litt rart når plutselig melken kom tilbake etter så mange måneder. Han brukte ikke sutt så var det som var hans kos.

Fikk positiv test i går, ammer fortsatt 2åringen i forbindelse med soving/på natt (og noe dag, typ etter bhg eller når han er syk). Planen har vært å slutte, særlig nattestid, men han blir alltid syk når jeg har bestemt meg og jeg klarer ikke ta bort kosen hans og det som roer han når han er syk heldigvis kkke ømme pupper enda!

Sniker fra april :) Ammer fortsatt gutten min på 10 mnd :) Håper han vil amme lenge fortsatt, selv om jeg kjenner nattamming er slitsomt til tider, men er innstilt på at jeg skal amme to samtidig :) Jeg har svangerskapspenger, så klarer å stå i nattammingen, siden jeg slepper jobb.

Han er verken begynt å sove i egen seng på natten, eller eget rom, så er spent på hvordan det skal gå, lille babyen min skal bli storebror.. Er 7+5

Sniker fra april :) Ammer fortsatt gutten min på 10 mnd :) Håper han vil amme lenge fortsatt, selv om jeg kjenner nattamming er slitsomt til tider, men er innstilt på at jeg skal amme to samtidig :) Jeg har svangerskapspenger, så klarer å stå i nattammingen, siden jeg slepper jobb.

Han er verken begynt å sove i egen seng på natten, eller eget rom, så er spent på hvordan det skal gå, lille babyen min skal bli storebror.. Er 7+5
Slik har vi det også. Nattammer og han sover på vårt rom i sengen med oss. Tenker han skal få eget rom snart å begynne å øve på å sove der. Men han er så glad i å sove inntil oss.
Vi tar det som det kommer :)

Slik har vi det også. Nattammer og han sover på vårt rom i sengen med oss. Tenker han skal få eget rom snart å begynne å øve på å sove der. Men han er så glad i å sove inntil oss.
Vi tar det som det kommer :)

Tenker jeg også, blir nok 2 i sengen samtidig. Elsker kosen jeg får av han på natten, elsker samsoving :)

Min toåring sover også sammen oss i sengen. Tanken var å slutte nattpuppen denne uken men… får bli friske først. Så må han ente komme seg inn på eget rom før mikro kommer eller på madrass på gulvet på rommet vårt tenker jeg. Han kaver for mye på natt til at jeg tør ha han pluss mikro i sengen samtidig.

Min toåring sover også sammen oss i sengen. Tanken var å slutte nattpuppen denne uken men… får bli friske først. Så må han ente komme seg inn på eget rom før mikro kommer eller på madrass på gulvet på rommet vårt tenker jeg. Han kaver for mye på natt til at jeg tør ha han pluss mikro i sengen samtidig.

Den ser jeg.. Vi skal pusse opp rommet til
mini før bittemini kommer, så får se om det blir en naturlig ammeslutt og overgang til eget rom :)

Back
Topp