Flere som ammer?

M4mmsen

Flørter med forumet
Sensommerbarna 2016
Hei damer! Er det flere som ammer her nå? Hva tenker dere om amming når den nye babyen kommer? Her har jeg en baby på straks 9 mnd som ammer en del enda, og jeg har ingen planer å slutte med det første :) Hadde blitt glad for å høre andres erfaringer eller tanker, fra dere som er eller har hvert i min situasjon :)

Jeg ammer Vesla tar ikke flaske, så må fortsette en stund til. Hadde tenkt å amme så lenge som mulig (innenfor normalen) , men merker at svangerskapet tar så mye energi, at jeg vet ikke om kroppen klarer lenger.

Ammer enda, men veldig lite. Tenker selv å slutte snart, men det er mer pga alderen til "storebror", enn den kommende babyen :) Men forsåvidt tenker jeg også det er lettere å ha sluttet i god til før neste kommer, men har man to veldig tette, så kan man jo prøve seg på tandem-amming ;)

Jeg ammer Vesla tar ikke flaske, så må fortsette en stund til. Hadde tenkt å amme så lenge som mulig (innenfor normalen) , men merker at svangerskapet tar så mye energi, at jeg vet ikke om kroppen klarer lenger.
Kunne du tenke deg å amme begge samtidig?

Ammer enda, men veldig lite. Tenker selv å slutte snart, men det er mer pga alderen til "storebror", enn den kommende babyen :) Men forsåvidt tenker jeg også det er lettere å ha sluttet i god til før neste kommer, men har man to veldig tette, så kan man jo prøve seg på tandem-amming ;)
Har tenkt tanken, faktisk :) Men vi får se hvordan det går.. Kanskje babyen min venner seg av selv i god tid før den nye melder sin ankomst:p Men jeg liker tanken på å amme en stund til :)

Kunne du tenke deg å amme begge samtidig?
Egentlig ikke :) Veslemor har stort sett liggi til puppen de 4-5 første mnd, og ganske mye etter det også. Hvis neste blir sånn også, rekker jeg jo ikke annet :)

Lillen er 7 mnd og han ammes enda, men kjenner det begynner å tære veldig på kreftene så har begynr sånn smått å trappe ned nå... Ammer mest morgen og kveld. Ønsker å amme så lenge som mulig, så tar dag for dag å se hva kroppen sier.

Lillen er 7 mnd og han ammes enda, men kjenner det begynner å tære veldig på kreftene så har begynr sånn smått å trappe ned nå... Ammer mest morgen og kveld. Ønsker å amme så lenge som mulig, så tar dag for dag å se hva kroppen sier.
Ja, viktig å høre på kroppen sin! Kunne du tenke deg og amme begge samtidig?

Back
Topp