Flere som ammer?

Snart trebarns mamma

Flørter med forumet
Prinsen vår blir snart en uke gammel.
hvor ofte ammer dere ungen? hvor ofte er det på natten? Jeg føler at jeg ammer hele tiden. ihvert hver 2 time elr etr 1,5 time. noen ganger så føles dt som han ik er sulten egentlig men vil bare suge for å sovne.

Ammer kvar 3 time fra ho er ferdig å spise :) bruker smokk når ho bare har sutte behov..

Stolt 4 barns Mor <3

Kan hende du har det som kalles øke døgn:)

Her er det mat hver 3-4time og om natten er det hver 4-5

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jenta mi spiser ca hver tredje time på dagen og hver fjerde-femte time om natta foreløbig. Men min førstefødte var som din og spiste hver andre time og noen ganger hver time. Spiste lite om gangen, men ofte. Han sov heller ikke lenge om gangen. Det var veldig slitsomt til tider, men det var bare sånn han var:-)

Jeg ammer ca hver 3-4 time på dag og hver 4-5 på natt. Når man ammer så skal de små få regulere seg selv etter eget behov. Noen har mer lettfordøyelig melk enn andre og barnet krever oftere mat, mens noen har "fløte" og barnet krever ikke så ofte siden det blir mere mett. Dette kan vi ikke styre selv og begge deler er like vanlig. Også er det jo økedøgn da...

Kos deg med ammingen:)

Varierere litt.. i perioda virke det som ha spis sæ litt opp å spis hver time el annaver... så kan han sove lenge å det går tre-fire t mellom :-)

Har det på samme måte her, har nå hatt en natt hvor det har gått i underkant av to timer mellom hver amming, i tillegg til en del sutring og makking imellom, kjenner det begynner å bli bra slitsomt!

Har det på samme måte her, har nå hatt en natt hvor det har gått i underkant av to timer mellom hver amming, i tillegg til en del sutring og makking imellom, kjenner det begynner å bli bra slitsomt!

ja må si selv at det er slitsomt. hvor gammel er din da?

Føler ikke jeg gjør annet enn å amme på dagen. Men han sover fra 22/23 til 08. Så ammer ikke på natta :-)

Lillegutt er 2,5 uker, og jeg ammer han hvertfall hver 2. time. Han er en stor gutt på 5,3 kg, så han trenger nok mye mat. Men om natta er det ca hver 4-5 time.

Han vil ikke ha smokk, så han bruker puppen til å kose seg med noen ganger også :-)

Min gutt vil ha mat med ca 1, 5timers mellomrom og oftere på kvelden, da er det ikke mer enn en time i mellom øktene. Også spiser han i alt fra15 til 30 min, han er forresten 16 dager gammel og veeeldig glad i mat! ;)

Back
Topp