Flere som ammer natta enda?

tajetlene

Betatt av forumet
Kjenner jeg gruer meg litt t neste besøk på helsestasjonen... dette er visst ikke bra. og de fleste mener nok at jeg har skyld selv i den dårlige nattesøvnen også... men så lenge puppen faktisk roer henne enda ...-jeg gjør hvasomhelst for noen timers søvn.
Er det så ille å nattamme 1 åringen sin?... (hun får ikke på dagen lengre)

jeg kjenner igjen det å nesten grue seg for å skulle til hs! her er det fordi hun mener at jeg gir han for mye mat..så jeg er livredd hver gang for at ho skal syns at vekta er for høy.

men jeg slutta å amme når gutten var fire mnd (gikk ikke mer). men jeg skjønner VELDIG godt at man gjør hva som helst for nattesøvnen! så jeg tenker at så lenge det passer greit sånn for deg og lille så er det greit!

masse lykke til hvertfall[:)]

Ammer fortsatt på natten og kjenner meg veldig igjen i det du skriver. I natt har det vært ekstremt, men ellers har det begynnt å roe seg med antall ganger på natten, heldigvis.

Ammer fortsatt på natten ja, for hun våkner som regel ikke uten grunn og da er puppen den beste trøsten enda. Og det gjør meg ikke noe [:)] NÅR det gjør meg noe så får jeg ta den kampen det blir, men jeg tror det vil være lettere på eget soverom og det er vi milevis unna pga oppussing dessverre...

her greide jeg å slutte med nattamming når gutten endelig tok smokk i en alder av 8 mnd..... hvis ikke, så hadde sikkert vi holdt på ennå også. min helsesøster fortalte at hun faktisk nattamma til ungen var 2 år, men hun anbefalte det ikke,for det var ganske slitsomt... ;)

Back
Topp