Flere som ammer mye?

Verpesyk90

Forumet er livet
Januarlykke 2016
Snøfnuggene 2018
Septemberlykke 2021
Jeg er helt sjokka og utslitt. Noah skal ha pupp hele dagen nå! Og blir hysterisk hvis ikke han får. Tror han har utviklingssprang og tenner samtidig nå da, men har ikke ammet så mye siden i fjor sommer :eek:
 
Helga har også hatt en periode nå da hun har villet die mye. Har måttet trappe litt ned på det da jeg er så sliten og har så ømme pupper..!
 
Oki, er det vanlig i denne perioden tror du? Jeg blir så tom for energi av all ammingen altså. Har ingenting til overs, men det er umulig å trappe ned ammingen.
 
De er jo som du sier midt i et utviklingssprang (selvom det er en mnd forskjell på våre da.. :p) og med tenner som kommer (her kom det 2 denne uken) så blir ikke saken noe bedre :) de har jo hele veien perioder med behov for mer nærhet enn "vanlig" og når de får pupp er det den som er lettest å be om så tenker det er vanlig ja ;-)
Skjønner at du blir tom for energi! Det blir jeg også. Pass på å spise litt ekstra og drikke ekstra væske :)
 
Tidvis har jeg ammet så mye enkelte dager at jeg får melkespreng dagen etter og faktisk en dag lakk jeg! Hallo. Det et vel ganske lenge siden jeg sluttet med det...

Hun er lite begeistret for mat for tiden.
 
Tidvis har jeg ammet så mye enkelte dager at jeg får melkespreng dagen etter og faktisk en dag lakk jeg! Hallo. Det et vel ganske lenge siden jeg sluttet med det...

Hun er lite begeistret for mat for tiden.
Det er mi og. Eller det har begynt å bli bedre... =) Går i perioder det der å
 
Tidvis har jeg ammet så mye enkelte dager at jeg får melkespreng dagen etter og faktisk en dag lakk jeg! Hallo. Det et vel ganske lenge siden jeg sluttet med det...

Hun er lite begeistret for mat for tiden.

Ja, jeg lekker fra ene puppen. Men ene morgenen våknet jeg med brystspreng og en stor våt flekk på lakenet. Nå får jeg brystspreng etter noen timer hvis ikke Noah tømmer puppene først. Sånn har det ikke vært siden i sommer nei :p
 
Back
Topp