Flere som ammer mens de går gravide?

Hjerteknøtt

Forelsket i forumet
Jeg ammer fortsatt gutten min på 18 måneder[emoji4][emoji173]️ Men jeg hadde forventet at han skulle reagere «negativt» på graviditeten, siden melka visst gjerne endrer smak når man blir gravid, men her har det blitt helt motsatt! Han er mer gal etter puppen enn han har vært på lenge [emoji28][emoji28] Skal avvenne 05-puppen nå da, så jeg er «klar» for eventuell morgenkvalme og sånn.

Jeg ammer enda, men kommer nok til å slutte etterhvert.. ammer bare morgen og kveld nå og ikke hver dag engang.. men han koser seg fortsatt veldig da, spesielt på morgenen :p

Jeg ammer enda, men kommer nok til å slutte etterhvert.. ammer bare morgen og kveld nå og ikke hver dag engang.. men han koser seg fortsatt veldig da, spesielt på morgenen :p

Hvor langt er du på vei? :D Så koselig men en liten en som koser seg[emoji4] Men skjønner tankene om å slutte, jeg har tenkt litt det samme selv selv om jeg ikke får meg til å gjøre det helt ennå[emoji28]

Hvor langt er du på vei? :D Så koselig men en liten en som koser seg[emoji4] Men skjønner tankene om å slutte, jeg har tenkt litt det samme selv selv om jeg ikke får meg til å gjøre det helt ennå[emoji28]
Er 5+5 nå, og slutter nok etter sommeren tror jeg.. men er jo greit å ha den puppen på reise og nye steder, så drøyer det nok en stund til :) blir sikkert litt vemodig, men så er det ikke så lenge før nestemann overtar og å amme begge er ikke noe jeg har lyst til.. :)

Pupp er praktisk ja, særlig på farta på sommeren [emoji1] Dere finner nok ut av det[emoji173]️ Blir sikkert en naturlig nedtrapping :)

Pupp er praktisk ja, særlig på farta på sommeren [emoji1] Dere finner nok ut av det[emoji173]️ Blir sikkert en naturlig nedtrapping :)
Ja, det beste er jo om han slutter selv, men det spørs :p
Jeg har ikke merket noe forandring på puppene enda, tror jeg fikk ømme pupper i uke 5/6 sist, funderer på om det kan ha noe med ammingen å gjøre.. Merker du noe?

Ja, det beste er jo om han slutter selv, men det spørs :p
Jeg har ikke merket noe forandring på puppene enda, tror jeg fikk ømme pupper i uke 5/6 sist, funderer på om det kan ha noe med ammingen å gjøre.. Merker du noe?

Har heller ikke merket noe :-) Eneste er som sagt at gutten plutselig elsker puppen mer enn på lenge[emoji28] Fikk ikke veldig ømme pupper sist heller da, men hadde ekstra sensitive nippler bare. Nå er de vel så herda at jeg nok ikke merker noe i det hele tatt[emoji4] Håper å slippe ømme pupper, vet om flere som har måttet slutte å amme rett og slett fordi det er for vondt når man er gravid :(

Jeg ammer fortsatt gutten min på 18 måneder[emoji4][emoji173]️ Men jeg hadde forventet at han skulle reagere «negativt» på graviditeten, siden melka visst gjerne endrer smak når man blir gravid, men her har det blitt helt motsatt! Han er mer gal etter puppen enn han har vært på lenge [emoji28][emoji28] Skal avvenne 05-puppen nå da, så jeg er «klar» for eventuell morgenkvalme og sånn.

Sniker fra juni2018

Her reagerte jenta mi med asj plutselig ut i svangerskapet når jeg skulle ha i 2016. Og det ble slutt på ammingen da hun ikke likte melken min mere...Jeg hadde tenkt, og tandem amme da :(

Denne gang var jeg innstilt på at Lille aug 2016 skulle begynne, og si asj til melken min, men hun ble bare enda mere glad i puppene, og jeg er 37+1 i dag. Da blir det tandem amming denne gang :D

Sniker fra juni2018

Her reagerte jenta mi med asj plutselig ut i svangerskapet når jeg skulle ha i 2016. Og det ble slutt på ammingen da hun ikke likte melken min mere...Jeg hadde tenkt, og tandem amme da :(

Denne gang var jeg innstilt på at Lille aug 2016 skulle begynne, og si asj til melken min, men hun ble bare enda mere glad i puppene, og jeg er 37+1 i dag. Da blir det tandem amming denne gang :D

Tandem amming virker så fantastisk fint ❤️ Nå er datteren min 2,5 og sluttet å amme for 6 mnd siden, men hadde gjort det jeg også om jeg hadde blitt gravid tidligere :)

Jeg og! Merker ikke noe forskjell på diebarnets vaner. Hadde ømme nipler første uka men nå er det mye mildere enn sist. HAr sikkert med ammingen å gjøre, at det ikke trengs store endringer i brystene.

Sniker fra juni2018

Så bra hun andre likte gravidmelken din [emoji3] Det virkelig skikkelig koselig å tandemamme[emoji173]️[emoji173]️ Lykke til [emoji3] Jeg har ikke tenkt så langt ennå, tar det litt som det kommer tror jeg[emoji4][emoji4]

Tenker vi lager en egen tråd på skjult når dere er inne der ;) vil ikke skrive særlig detaljer her.

Back
Topp