Flere som ammer enda??

Meister

Glad i forumet
Her holder vi på å kutte ut, men hun ammes fortsatt hver morgen.. har liksom blitt morgen kosen vår det i senga !!!
Så spørs nok om vi ikke holder litt på den stunden litt til [:)]

Ellers prøver jeg å unngå å amme noe utover det, men er ikke like lett bestandig.. den puppen er veldig tydelig kosen hennes og hun elsker den.. lager mmmmmm lyder og koser seg ivei.. he he

Nor får pupp før hun legger seg og når hun våkner om morgenen, hun er også veldig glad i puppen. Tenker å fortsette en stund til, bare melka holder. [:)]

Jess, morgen, kveld, natt og et par ganger om dagen[:D][8D]

Ja. Morgen, ettermiddag (hvis jeg ikke jobber da) og kveld, og så sniker han seg til litt om natten også av og til[;)] Føler jeg begynner å bli klar til å avslutte ammingen, men tror ikke han er helt enig[8D].

De blir ammet hver morgen. [:)]

`JA!!

Hun ELSKER puppen!!

Får pupp morgen, ettermiddag, kveld og 1-2 ganger om natta.
På natta er det bare litt kos, så sover hun igjen.

Har masse melk fortsatt.

Jepp! Her har eg også ein liten som ELSKAR pupp [:)] Han får morgen, ettermiddag og kveld, og (dessverre litt for ofte) på natta.

Eg er komfortabel med amminga, og tenker fortsette ei stund til, men skal snart slutte å gi etter på natta [;)] Etter råd frå HS ventar eg med nattavvenning til mini er heilt tilvent i barnehagen.

NEi du, den tiden gikk forbi da han fant ut at tenner ble brukt til å bite med. Aaauuu.

Vi har nettopp kuttet ut pupp på dagen, så nå ammer jeg "bare" morgen, kveld og ett par ganger på natta[8D] Skal til Købehavn på onsdag, så skal bli spennende å se hvordan det går når mamman er borte ett par dager!!!

Her ammes det fortsatt om morgenen og noen ganger om ettermiddagen hvis han trenger litt ekstra kos etter barnehagen. Ellers ikke noe mer på dagen. Han sover normalt gjennom hele natten også, men det hender jeg tyr til puppen om han våkner og er urolig. Works like a charm. [;)]

Ammer som oftest berre 1 gang til dagen, kveldskos og ro[:)]
men inni mellom så blir det kanskje 1-2 ggr på dagtid, i forbindelse med kviler.
Men det er ganske få dager det skjer. Spesielt no når eg jobbar, og ho går i bhg[:)]
Men om ho er veldig trøtt og grinete og ikkje får til å sova, ja, då er puppen god å ha[8D]
Men VIL slutte snart. Aner berre ikkje heilt korleis eg skal gjer det..
Må i allefall ha sambo heime då trur eg og me skal kutte den kosen heilt ut!

-gaa, sku ønske ho fortsatte å ta tutt etter dåpen, då hadde det nok eg vore ferdig med amminga for lenge sida..[8|][&o]

Ja jeg aner ikke helt selv heller åssen vi skal få til den ammeslutten... hm hm.. går liksom å håper på at hun plutselig ikke vil ha mere.. ha ha  [8D]

ORIGINAL: Meister

Ja jeg aner ikke helt selv heller åssen vi skal få til den ammeslutten... hm hm.. går liksom å håper på at hun plutselig ikke vil ha mere.. ha ha  [8D]

me too[8D][8D] men det spørs vel gitt..[8D]

Holder på å slutte, når Amelia kan si pupp så synes jeg hun har blitt for stor [8D]

Back
Topp