Flere som alt har blitt helt eller delvis sykmeldt?

PrøverPåNr3...

Glad i forumet
Jeg har blitt 40% sykmeldt pga bekkenet. Jobber som selger i dagligvare så sliter på med all bilkjøringa. Så nå jobber jeg annenhver dag og syns det er deilig:))

Er 100 % sykmeldt pga kvalme/oppkast. Vært det i en mnd nå... Var sykemeldt hele forrige svangerskap også.. Så ser ikke så lyst pådet.. tar det heller som en bonus om jeg kan jobbe litt denne gangen.. Ligger over bøtta og kaster opp 10-20 ganger pr dag, og resten av dagen går jeg og brekker og brekker meg.. Sliter med å få i meg nok både vått og tørt. Gått ned 6 kg.

Ble sykmeldt før jeg ble gravid pga stress på jobben, jobber nå 50% med litt tilrettelegging. Blir nok ikke no endring på det nå, kan ikke utsette nurket for den belastninga. Har ikke fortalt på jobb at jeg er gravid enda, jeg er sykmeldt pga arbeidsforholdene mine og ikke graviditeten...Kort fortalt jobber jeg som ped.leder i en barnehage med generelt høyt sykefravær og mange barn med spesielle behov og vansker. Ble litt mye å stå i når jeg var den eneste på jobb i 100 % over lengre tid.. Førte dessverre til sykemelding..

syk med kvalme men ikke sykemld legen ville ikke for jeg hadde ikke jobbet lenge nok bare en uke på nytt sted , synes det var litt rart men nå har det gått en uke og formen idag er heldigvis litt bedere håper bedringen fortsetter så jeg kan jobbe litt til uka skal til legen på mandag uansett så vi får se

Er fullt sykemeldt fra i dag og til etter påske, pga oppkast/kvalme og svimmelhet

Jeg er 100 % sykmeldt frem til 13 april. Kaster opp og er kvalm hele tiden.. Var sykmeldt hele det forrige svangerskapet pga kvalme og oppkast. Men får håpe det gir seg etter første trimester denne gangen :D

jeg har vært sykmeldt i 2 uker men har jobbet i dag. Deilig egentlig blant kvalmen! Har søkt om tilretteleggings stønad på jobben slik at noen følger meg når jeg er dårlig

Har vert fult sykmeldte i to uker nå men ikke pga graviditeten menpga jenta mi har blitt akutt døv. Men vår på jobb i dag.

Jeg er fortsatt i permisjon etter lillemor ble født, og har 1 måned igjen av den. Men håper jeg får jobbet frem til sommerferien i allefall... Men lillemor ble jeg sykemeldt 13+4 pga bekkenløsning og var sykemeldt helt ut, og når jeg begynner på jobb igjen er jeg 11+2... Hååååper bekkenet ikke krangler like mye nå, selv om det kjennes dårlig ut allerede...

Jeg er fortsatt i permisjon etter lillemor ble født, og har 1 måned igjen av den. Men håper jeg får jobbet frem til sommerferien i allefall... Men lillemor ble jeg sykemeldt 13+4 pga bekkenløsning og var sykemeldt helt ut, og når jeg begynner på jobb igjen er jeg 11+2... Hååååper bekkenet ikke krangler like mye nå, selv om det kjennes dårlig ut allerede...

Back
Topp