Flere som ønsket, men ikke fikk vite kjønn på OUL?

verpesyk

Elsker forumet
Sensommerbarna 2016
❤ Aprilbarna19 ❤
Jordmor klarte ikke å se kjønn på OUL i går. Føler man sjelden hører det. Mange som har opplevd det? Hun sa det var så mye navlestreng foran og de få sekundene den snudde seg var ikke nok til å si noe sikkert. Hun sa hun ikke hadde sett noe åpenbar pens og pung, men ville ikke si noe med sikkert at det var jente heller. Årh, ble jo bare enda mer nysgjerrig nå :p
 
Vi fikk ikke vite første svangerskap. Eller de sa di trodde jente siden de ikke såg noe pung men baby låg med beina i kryss så derfor vanskelig å si noe. Vi fikk ultralyd senere pga blødning og så regelmessig opp mot termin pga fare for prematur fødsel og var ei jente :)
Noen spanderer på seg en 3d og spesielt kanskje om de ikke fikk sett kjønn og ønsker å vite :)
 
Vi fikk ikke vite noe med sikkerhet på oul, men pga vi måtte tilbake etter en ukes tid for bebis lå så rart at de ikke fikk sjekket alt de skulle første gang (hjerte nyrer navlesnor) så fikk vi en snikntitt til på kjønn og kunne bekrefte jordmors mistanke fra forrige gang
 
I første svangerskap var det godt synlig hva vi hadde i vente, med nr 2 var det såpass mye aktivitet at det ikke var mulig å se noe
 
Åh jeg skal på onsdag, er så spent!

Med første jenta mi la hun på magen og viste seg ikke litt en gang skikkelig første UL så der tok det tid før jeg fikk vite kjønn.
Håpe vi får vite det på onsdag denne gang
 
Ja! Fikk ikke vite sikkert denne gangen. Hun trodde jente, men hun lå sånn til at hun ikke ville si det med sikkerhet. Vurderer en privat ultralyd til for jeg vil gjerne vite kjønn sikkert..
 
Sniker fra mars. Vi fikk ikke vite på OUL, og heller ikke på tilvekstkontroll 6 uker senere. Vi har konkludert med at baby er kamerasky.
 
Sniker jeg og.

Med min første var OUL vanskelig å gjennomføre, da kiden ikke samarbeida i det hele tatt. Fikk ikke målt lengde engang. Fikk så vidt sett kjønnet og fikk beskjed om mest sannsynlig en gutt.

Måtte tilbake for ultralyd uka etter og da var det tydelig ei jente. :)
 
Back
Topp