Flere småtroll som sier ...

Charl0tte

Gift med forumet
"Mamma" her?
Isak har begynt å si mamma rett før han begynner å gråte, hvis han er trøtt og sutrete eller hvis han er veldig oppmerksomhetssyk. Får han ikke viljen sin drar han den litt ekstra og blir skikkelig stakkarslig med en "MaaaMaa".

Kan jo være at han bare har oppdaget M'en og A'en, men er jo litt koselig at han sier mamma da, selv om det kanskje ikke er helt bevisst ennå.. [8D]

Jeg har ei her som har misforstått litt... hun jabber i vei på "da daaaa" lyder... ikke noe ma maa ihvertfall. (lurer på om daddy driver med snikøving når jeg ikke er hjemme[;)] )

Joda det har hun gjordt en stund..Når hun er trøtt,sur og vil ha viljen sin [;)]MaaaaaaMaaaaa hehe søt [:D]

hahaha, ja det kan hende ja [;)]
Også får hun en godbit når hun er flink.. tss! [:D]

ORIGINAL: *Snoopy*

Joda det har hun gjordt en stund..Når hun er trøtt,sur og vil ha viljen sin [;)]MaaaaaaMaaaaa hehe søt [:D]

En stund ja.. Isak har bare sagt det i et par uker han da! Men vi henger igrunn litt etter med alt da, så.. [8D]
haha.. men er jo koselig da [:)]

ORIGINAL: Charl0tte

En stund ja.. Isak har bare sagt det i et par uker han da! Men vi henger igrunn litt etter med alt da, så.. [8D]
haha.. men er jo koselig da [:)]

Hvertfall 6 uker vil eg tippe...Men hun ligger å babler dagen lang..Så en gang måtte hun jo begynne og bruke M og A og..Siden sambo sitter MAMMMA og PAPPA til henne dagen lang [:D]Her skal det læres og snakke hehe..Men skuffelsen er stor når det som oftes går i Maaammmmma [;)]

her er det papapapapaaaapaaaa.... [;)]

Ja han sier mammamamamama rett før han tuter.
Han sier og "åh dæ", pappa og dada.

Her også sies det Ma ma[:D] koselig og gøy å høre[:D]

Her også går det i mmmaaaammmmaaaa og dddaaaddddaaa Men tror ikke det er bevist i det hele tatt. Det kommer ofte når han pludrer. Noen ganger når han er frustrert. Men det er koslig ja, ikke tvil om det nei[:D]

ORIGINAL: BellaBonita

Blir han sinna, vil opp eller "prater" til meg, så sier han "Ma-ma-ma-ma" eller "Mmmmma-ma" [:)]

Tror nok ikke det er ett bevisst "Mamma", men blir skikkelig glad hver gang han sier det 

Samme her også[:D]

(Sier pappapppappp også da..men det er litt sjeldnere[8D])

Lillegutt her har sagt tydelig mamma to ganger, typisk nok når bare pappa`n var der. Tror nok ikke det er bevisst enda, bare lett å si og ett ord som både jeg og pappaen ofte bruker... Ellers går det ofte i papapapapapapapa [:D]

Samme her, bare han i mitt tilfelle. Sier Babba også (innbiller meg at han sier Pappa [8D])

Går mye i mama og dada her i gården også, men er ikke bevist da. Første gang hun sa Mama veldig høyt og tydelig, så svarte jeg henne: Ja, lille venn, mamma er her. Jenta ble helt sjokka og såg på meg med de øynene..hehehe..hun var nå søt da.[:)]

her er det bare pludring, klarer ikke å få med meg at det er noe som ligner på ord. Hun er ennå på den at hun elsker "kjøre bil" - hele dagen lang![;)] Jeg føler hun henger ganske langt etter her, men det kommer vel etter hvert! [:)]

Da ho var mindre var sinnalyden maamææææmaaamæææ.. [8D][8D]

Men sier dadadadaad mye oftere enn mama... [8D] Noe pappan synes er veeeldig festlig[8D]
(Han driver faktisk å øver med henne når de er alene[:)])

ORIGINAL: Ivibivi

Ikkeno mamma eller pappa snakking her i gården enda. Men gleder meg veldig

samme her[:)]

ORIGINAL: Mosaikk

Jeg har ei her som har misforstått litt... hun jabber i vei på "da daaaa" lyder... ikke noe ma maa ihvertfall. (lurer på om daddy driver med snikøving når jeg ikke er hjemme[;)] )

Hehe, samme her.. [;)]

ORIGINAL: Charl0tte

"Mamma" her?
Isak har begynt å si mamma rett før han begynner å gråte, hvis han er trøtt og sutrete eller hvis han er veldig oppmerksomhetssyk. Får han ikke viljen sin drar han den litt ekstra og blir skikkelig stakkarslig med en "MaaaMaa".

Kan jo være at han bare har oppdaget M'en og A'en, men er jo litt koselig at han sier mamma da, selv om det kanskje ikke er helt bevisst ennå.. [8D]

her går det i "papapapapap" dagen lang, men ho forbinder ikke det med pappa tror jeg! men pappaen sitter jo å sier papapa så ofte han har mulighet, å så nå har ho finnet ut tonene tror jeg :)

Back
Topp