Flere små som liker å se på tv?

Noelle

Februar 2014
Februar 2014 - Skjult forum
Novembergull 2017
Mini her har et par perioder på dagen da hun ligger i lekekroken og ser på tv. Ikke fordi jeg har plassert henne foran tv'en altså, men stua vår er ikke spesielt stor, så man kan se tv fra hvor som helst. Og jeg liker å ha tv'en på når jeg er alene hjemme, er litt selskap i det.

Flere som har små som er fascinert av tv'en?

Sent from my iPad using BV Forum

Ja hvis hun oppdager at tven er på så blir hun veldig oppslukt:p hehe. Har derfor aldri tven på på dagtid og lite på kveldstid før hun legger seg. To kvelder har hun fått sittet i fanget og sett på barnetv i 5min. Hun elsket det og satt og smilte for seg selv:)

Celia 11.01.14

Jørgen ELSKER tv :p har den ikke på på dagtid, da hører vi radio, men han ser gjerne litt tv hvis han oppdager den når den er på. Bruker å få se fotball sammen med pappan.

Februar-14 mamma <3

Jepp!
Vi har tv-stue oppe og er ikke der så mye så har ingen dårlig samvittighet om hun ser litt på tv når vi er der. Timmitid er favoritten :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Uff ja... Blir kanskje litt mye tv noen dager, men er det samme som Noelle at stua er liten og tv-en er litt selskap for meg. Men prøver å legge han andre veien og finne på andre ting så han ikke blir liggende å glo.

Japp! Vesla elsker fotball! Hun sitter på fanget til Pappan å ler og smiler. Når det går dårlig for laget hennes blir hun lei seg, men går det bra, smiler og ler hun. Hun heia på tyskland under vm. Haha! Hun har funnet ut hun kan se TV i speilbildet i vinduet. Haha!

Lillegutt her også snur seg etter tv'en med en gang den er på! Skal ærlig innrømme at jeg har satt han foran tv'en i vippestolen når jeg har trengt noen få minutter for meg selv! :p

Lillegutt 5/3-14 <3

• Liker
Reactions: BMC
Her snur også lille seg etter tv om det står på. Pappaen er veldig glad og i fotball, å det virker som småen tar etter :) Ellers har vi tv minst mulig på om dagen, hører stortsett på musikk om dagen :)

Her er frøkna skikkelig tvslave hihi må ha radio på ellers blir det for mye tv for ho :p

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Fascinert ja, men pleier å skru av TVen. Kan uansett streame på mobil eller pad'en hvis det er noe jeg vil se på. Syns det er altfor tidlig å bli tv-slave :-P Og når hun blir oppslukt så gjør hun ikke noe annet. Syns det er bedre at hun leker for seg selv og kryper rundt på gulvet eller leker med meg :-)

Var en sutrete morgen så fant fram ipaden
ImageUploadedByBV Forum1407826040.160021.jpg

Sent from my iPhone using BV Forum

Bruker DVD spiller i bilen til han for å få slutt på skrik... Og setter gjerne iPad på til han så eg kan få spise middag i fred :) og når han er skikkelig sutrete så er netflix gull verd...

Sent from my HTC One_M8 using BV Forum mobile app

Tour de France og fotball-vm var favoritter i sommer. Tror hun liker farger og bevegelser.

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Tour de France og fotball-vm var favoritter i sommer. Tror hun liker farger og bevegelser.

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Det var det her og.. er nok fargene og bevegelsene som er kjekke :P

Mini storkoser seg når han får se fotball sammens med pappan :p han er vel vant til sport fra han var i magen, og hele uka på barsel stod ol på konstant :p

Februar-14 mamma <3

Mini storkoser seg når han får se fotball sammens med pappan :p han er vel vant til sport fra han var i magen, og hele uka på barsel stod ol på konstant :p

Februar-14 mamma <3

Haha, første eg husker etter fødselen var min mor som satt i vinduskarmen på fødestuen og såg på OL og klaget på dårlig nett... :P

Back
Topp