Flere slitne?

Sitronjenta

Glad i forumet
Påskekyllingene 2020
❤️Mailykke 2022❤️
Jeg er helt utmatta om dagen! Er bare 5+3, men får allerede blodtrykksfall så fort jeg står litt, og er så trøtt at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Vi har ei på ett og et halvt år fra før, så det er liksom ikke rom for å hvile så mye heller, før etter hun er lagt.

Flere som kjenner de er slitne?

Ja :grumpy: skikkelig trøtt og sliten, måtte duppe i ettermiddag :p ikke fått mye blodtrykksfall enda denne gangen

Ja! Er helt utmattet! Har ikke orket å dusje siden lørdag og føler jeg stadig må stoppe opp og gispe etter luft. Går jeg litt fort, hamrer hjertet tungt og raskt:dead: Pleier vanligvis å trene 3 ganger i uken, men nå har jeg vært sofasliter to uker i strekk:hilarious:

Jaa! Orker såvidt å gå opp trappa hjemme, og den MÅ jeg gå i hver gang jeg skal på do :yuck::yuck: Blir så andpusten og sliten. Vurderer å kjøpe meg en campingdo for å ha i stua :hilarious:

Jaa! Orker såvidt å gå opp trappa hjemme, og den MÅ jeg gå i hver gang jeg skal på do :yuck::yuck: Blir så andpusten og sliten. Vurderer å kjøpe meg en campingdo for å ha i stua :hilarious:
Hahaha! Vi bor i rekkehus med stue og kjøkken i 1.etg og soverom og bad i 2.etg. Jeg løper opp og ned de trappene sikkert 10 ganger før vi har kommet oss ut av huset om morgenen. Kanskje det er trappen som er utslagsgivende?:hilarious:

Samme her. Har en på snart 5 og 3 år. I tillegg har det vært masse forkjølelse i bildet. Er så sliten av å være hjemme med syke barn hele dagen. Er kvalm hele tiden og trøtt midt på dagen.

Sykmeldt til torsdag og skal til legen i morgen for å diskutere videre hvordan det blir med jobb fremover. Skeptisk på om jeg klarer å jobbe fullt igjen:hungover: jeg sliter med blodtrykksfall hvis jeg reiser meg fort opp fra sittende/liggende tilstand. Så er bevisst på det og prøver å reise meg sakte opp.

Ja, veldig sliten her også! Har vært det helt fra rundt uke 5, og er nå i uke 8. Har liksom ikke ork til noe om dagen :(

Samme her! Merker ikke noe på «kondisen». Men føles ut som jeg har vært konstant på fylla i en he helg, hele tiden. Trøtt, sliten, svimmel, kvalm. Faktisk så trøtt at det svir konstant i øynene:inpain:

Merket det på kondisen tiiiidlig, sikkert allerede rundt 5+0. Synes det blir verre og verre.

Ja, er kjempe sliten og får blodtrykksfall hele tiden jeg også. Vi har også ei på 1,5 år, så kjenner det gjør det mye tyngre… Sovner med kl 19 med henne hver kveld :hilarious:

Samme her. Har en på snart 5 og 3 år. I tillegg har det vært masse forkjølelse i bildet. Er så sliten av å være hjemme med syke barn hele dagen. Er kvalm hele tiden og trøtt midt på dagen.

Sykmeldt til torsdag og skal til legen i morgen for å diskutere videre hvordan det blir med jobb fremover. Skeptisk på om jeg klarer å jobbe fullt igjen:hungover: jeg sliter med blodtrykksfall hvis jeg reiser meg fort opp fra sittende/liggende tilstand. Så er bevisst på det og prøver å reise meg sakte opp.

Huff, skjønner du er sliten av syke barn og alt sammen. Håper formen tar seg opp, det er jo mange det hjelper for etter uke 12. Kjedelig med sykmelding i ukesvis/månedsvis også :(

Ja, det blodtrykksfallet når en reiser seg får en heldigvis tatt hensyn til. Jeg syns det er verre når jeg får det mens jeg står i kø på butikken eller på bussen eller noe sånt - får liksom ikke gjort noe annet enn å håpe det er lite folk.

Hahaha! Vi bor i rekkehus med stue og kjøkken i 1.etg og soverom og bad i 2.etg. Jeg løper opp og ned de trappene sikkert 10 ganger før vi har kommet oss ut av huset om morgenen. Kanskje det er trappen som er utslagsgivende?:hilarious:
Jeg stemmer for campingdo i stua eller rulletrapp! :hilarious:

Er 8+4 i dag. Klarer bare gjøre litt husarbeid om gangen før jeg må hvile, og å gå med munnbind på butikken er helt mareritt:happy090 føler man blir enda mer andpusten og sliten. Har begynt å legge meg såppas tidlig at jeg får minimum 9 t hver natt, før klarte jeg med høvelig med 6t lism. Føles ærlig litt teit at jeg er så sliten, men hvis man ikke orker så orker man ikke XD

Kjempe sliten!!!! 7+3 i dag sover etter jobb og legger meg før 9, eneste jeg orker er jobb. Har heldigvis en god mann som gjør mye hjemme nå<3

Utrolig trøtt om dagene jeg også. Jobber full stilling på natt og enkelte netter er helt pyton Har tenkt å prøve å holde ut så lenge som mulig før jeg reduserer stillingen. Prøver å hvile når jeg har mulighet, men føler det er så mye som skal gjøres så får ikke roen i meg. Er 5+2 i dag

5+6 i dag. Sover mye, men det skal og sies jeg våkner ufrivillig når mannens alarm går av klokken 4 om morgenen pga jobb. Og det kan også være i helgene... :meh: i det minste kan jeg sovne om igjen om det ikke er noe jeg skal. Endelig fått ryddet litt så slipper å tenke på det. Og mannen hjalp til! :wacky:
Men blir fortsatt jeg som må lage middag i huset.. :rolleyes:

Er 5+5 og er supertrøtt og uggen. Gjesper hele dagen, og kunne ønske jeg kunne sove hele tiden. Men det er litt vanskelig med en superaktiv gutt på 21 mnd! Sovner på sofaen hver kveld nå!

Søvnig 24/7, små uggen/kvalm, men ikke sånn at jeg må henge over toalettet. Akkurat som at noe skjer i magen :wacky: Om en bare kunne sovet så lenge man vil :hilarious:

Back
Topp