flere slitne juli mammaer??

wanja82

Flørter med forumet
er ikke akkurat kjempe syk,men så utrolig sliten om dagen. har straks en seks åring i huset som er syk i tillegg til full jobb.. er så sliten jobben at jeg mest har lyst til å gråte på tur til jobb hver dag. heldigvis hjemme uken her da de tror jeg kanskje har svangerskapsforgiftning. men huff enda en stund igjen å jobbe i grunn. første gangen jobbet jeg til en uke før fødselen, men føler i grunn jeg ikke makter å jobbe så mye denne gangen. trøtt og irritabel om dagen...syns i grunn ikke jobber tar så mye hensyn eller har forståelse til gravide. det de har sagt flere ganger til meg er at graviditet ikke er en sykdom.. men lettere sagt enn gjort.. er det bare meg og hormoner eller er det flere slitne foreldre?? [&o]

Jo takk...kjenner det på kroppen.
Er sliten hele tiden.
Stresser med pakking og vasking på grunn av flytting.
Jobber i tillegg + at det er masse papirarbeid og telefoner som skulle vært tatt.
Føler at det er enormt mye som skal ordnes for tiden, og jeg blir så lett stressa [&o]

Jeg har ikke noen barn fra før, og er ikke i jobb lenger, men er døds sliten uansett[:-] Vet ikke om det er fordi jeg ikke gjør noen ting, eller om det kommer av graviditeten.. Men sover lett en 2-3 timers dupp hver dag[8|]

Er første barnet vi får,men ja har følt meg ganske sliten på jobben og hjemme,er konstant trøtt og sliten og til tider orker ingen verdens ting[&:]man er liksom tom for energi,så jeg tror ikke at du er alene om d.......er vel flere som sliter m det samme

åå flytting er pyton når man er gravid. kjøpte oss leilighet selv nå i påsken og ikke helt i orden enda. men måtte flytte da vi bodde tre stk på 40 kvadrat[:D] syns nesten at man skulle få gå hjemme litt mer enn tre uker før termin..

jepp [&o] Men tror det har mye med at jeg aldri får sove en natt i strekk.. Det sliter utrolig mye [:-]
Men, er sykemeldt så har mulighet til å hente meg inn på dagen når amalie er i bhg, så det er ganske greit..

Kanskje du skal vurdere å gå ned noen prosent i stillingen? Ingen som takker deg for at du sliter deg helt ut [X(]

Sliten her også.. Lyst å sykemelde meg.. men er redd for hva folk her rundt omkring vil tenke.. å ikke minst familie å venner å slikt.. [:o] Mange i familie/Slekta har jobba ut til permisjon med mye tyngre jobber.. Jeg skjønner ikke hvordan de har Energi til det.. Men det er vel forskjellig på alle svangerskap hvordan kroppen føles..

Jupp - Ble litt langt, fikk i hvertfall ut de tankan mine som kom når jeg leste innleggan her[:)]

Sliten,men kun slik som jeg holder ut..foreløpig. Mannen jobber sent 3 uker i mnd og da er jeg alene om henting i barnehage/middag/legging etc. Går 15 minutter for å hente bilen som gjor litt vondt i magen. Sitter 8 timer på kontor som gjør litt vondt i ryggen. Puh. Holder ut litt til..

Jeg føler meg helt utslitt for tiden... er i praksis i en barnehage 5 dager i uken, pluss at vi har en hel haug av planer og oppgaver å skrive hver uke. I tillegg jobber jeg hver 3. helg. Nå har jeg bare to uker igjen med praksis. så starter eksamensrushet. Skal gjennom 5 eksamener før jeg går i permisjon. Men etter praksis kan jeg hvertfall ta det rolig og lese hjemme, og ta ting i mitt eget tempo:)

Og i tillegg er det mange ande ting som sliter meg ut. Har en tendens til å tenke og gruble litt for mye over ting. Og spesiellt det negative...

Da er vi flere ja.. Mye sliten, og oppå det hele driver vi og vasker og pakker til flytting om ett par uker.. Og flytting når man er gravid har jeg funnet ut at er utrolig slitsomt.. [8D] Men blir vel bra når man endelig blir ferdig med den flyttinga![:D] 

Jeg begynner også å bli sliten.... en 7åring, en 2åring, full jobb, husarbeid og husdyr krever virkelig endel av en gravid skrott [&:]
men jeg kan ikke bli sykmeldt før om tidligst 1mnd så jeg prøver å tenke masse positive tanker og syke meg opp på at dette skal jeg klare [:)]
Husarbeid blir det så som så med, flyter litt rundt oss for tiden men det får vi bare tåle [;)] og dersom jeg hadde hatt muligheten til litt sykmelding nå så hadde jeg nok redusert arbeidsmengden for å ha mer overskudd..... Får bare bite tennene sammen og holde ut den neste mnd også [8D]

Back
Topp