Hei, tenkte jeg sku høre om det er flere som sliter veldig med søvnen nå i tredje trimester? Jeg er 27+2 så starter vel mitt tredje trimester om ca. en uke, men har de siste ukene begynt å slite veldig med søvnen. Et eksempel er at jeg er veldig trøtt om kvelden og legger meg sammen med samboeren min, våkner 2 timer senere og er KLISS våken og står opp. Våken da i 2-3 timer og blir veldig trøtt igjen og prøver å legge meg, men ender opp å ligge våken i senga i 2 timer til før jeg sovner…. Nettene blir ofte slik og det ødelegger veldig på døgnrytmen min som jeg prøver å holde litt styr på. Er 100% sykemeldt så har ikke noe jobb å gå til, men prøver å opprettholde mest mulig av en normal hverdag men en noenlunde bra døgnrytme. Men kroppen samarbeider ikke
Er veldig vanskelig og slitsomt fordi jeg ER trøtt, og jeg tenker ikke på noe spesielt men fortsatt får jeg ikke sove blir sånn at jeg ligger i timesvis å ruller meg fra side til side, og ender opp med å vekke kjæresten når han skal på jobb på morgenen, så får jo ganske dårlig samvittighet for det, huff I tillegg ligger hun lille i magen å sparker på det hardeste når jeg våkner og ligger å snur og vrir på meg, og det gjør det jo automatisk litt vanskeligere å finne ro og sove. Nå skal det sies at jeg går endel på do på natten også som nok forstyrrer nattasøvnen min. Må vel bare konkluderes med at svangerskapet er ikke alltid en dans på roser? hehe
Er veldig vanskelig og slitsomt fordi jeg ER trøtt, og jeg tenker ikke på noe spesielt men fortsatt får jeg ikke sove blir sånn at jeg ligger i timesvis å ruller meg fra side til side, og ender opp med å vekke kjæresten når han skal på jobb på morgenen, så får jo ganske dårlig samvittighet for det, huff I tillegg ligger hun lille i magen å sparker på det hardeste når jeg våkner og ligger å snur og vrir på meg, og det gjør det jo automatisk litt vanskeligere å finne ro og sove. Nå skal det sies at jeg går endel på do på natten også som nok forstyrrer nattasøvnen min. Må vel bare konkluderes med at svangerskapet er ikke alltid en dans på roser? hehe