Flere pappar som sitter inne??

ungenmin06

Forelsket i forumet
[:(] Pappan til jenta mi sitter i fengsel nå, flere som er i min situasjon??

nei, men sender deg en trøste klem.
skal han sitte inne lenge?

han ble satt inn 4 dager før fødselen.. og skal sitte 5 år.. huff

det setter seg en klump i halsen når jeg tenker på det...

Huff, det kan ikke være lett.....

Sender deg en klem vennen [:)]

ORIGINAL: ungenmin06

[:o] det var lenge.
har han ikke mulighet til å få litt perm osv slik at han får sett jenten deres innimellom?
utrolig kjipt da[&:]

nei ikke i den situasjonen heldigvis..
men hørtes ikke noe koselig ut nei,også så lenge..
fikk han ikke vært med på fødselen heller da??

ORIGINAL: Mz Roma

ORIGINAL: Thothamon

[:o] det var lenge.
har han ikke mulighet til å få litt perm osv slik at han får sett jenten deres innimellom?
utrolig kjipt da[&:]

Signerer..

nei han fikk ikke vært med i fødselen.. han var i varetekt da, han kom med håndjern til sykehuset og da var henne 3 dager gammel og nå er henne snart 6 mnd. han har ikke sett henne siden heller.. han sa at det var veldig vanskelig for han å reise ifra henne på sykehuset den gangen og at han ikke tør å se henne igjen... gjør vondt for han

nei han fikk ikke vært med i fødselen.. han var i varetekt da, han kom med håndjern til sykehuset og da var henne 3 dager gammel og nå er henne snart 6 mnd. han har ikke sett henne siden heller.. han sa at det var veldig vanskelig for han å reise ifra henne på sykehuset den gangen og at han ikke tør å se henne igjen... gjør vondt for han
[:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(] så trist, nei dette må være fælt[:(] 

kan jeg spørre hva han sitter inne for? DU TRENGER IKKE SVARE HVIS DU IKKE VIL.

ORIGINAL: Nahemah

Men dere kan vel kanskje prøve å ordne ukentlige besøk hvor du og datteren deres drar og besøker han.
For da blir det ikke så lang tid mellom hver gang han ser henne og da har han også noe å se frem til hver uke.
[:)]
Utrolig trist situasjon dette.

signerer

vi hadde gjort det slutt med han 2 uker før fødselen, så hørte jeg at han hadde en kompis i leiligheten 1 ukes tid.. plutselig en dag da han kom fra jobben ble han stoppet av politiet rett ved inngangen til leiligheten, de sa vi skal ransake huset... så fant de en bagg med stoff...

vet at han ikke bruker noe eller selger noe.. har vært sammen med han i 5 år.. men han klarer ikke å bevise at det ikke var hans... både han og kompisen sitter inne nå...

vi hadde gjort det slutt med han 2 uker før fødselen, så hørte jeg at han hadde en kompis i leiligheten 1 ukes tid.. plutselig en dag da han kom fra jobben ble han stoppet av politiet rett ved inngangen til leiligheten, de sa vi skal ransake huset... så fant de en bagg med stoff...

vet at han ikke bruker noe eller selger noe.. har vært sammen med han i 5 år.. men han klarer ikke å bevise at det ikke var hans... både han og kompisen sitter inne nå...

[:o][:o][:o][:o][:o][:o][:o]
herregud, 5 år[:o]    skjønner meg ikke på rettsvesenet, her kan man voldta og slippe unna med 2 år, åsså må noen med enn bag stoff sitte 5 laaange år, nei jeg skjønner ikke systemet jeg assa[:@]

jeg tror ikke at han har kommet borti dumme saker... han gledet seg til å bli pappa jo[:(]

dytter denne siden det ser ut som enkelte ikke så dette innlegget.

tenker noen ganger på at kanskje han har gjort noe dumt, og har sagt til kompisen hent den til meg så kan du ta den vekk om noen dager... oxo har noen tystet..

han er såååå god at jeg tror ikke på at han har gjort noe dumt...

vi er sammen ennå, og jeg skal vente på han 5 år... for jeg elsker han over alt på jord...

Så utrolig trist[:(]

han tør ikke å se henne, han er redd for å bli gal...

han tør ikke å se henne, han er redd for å bli gal...

forståelig at han blir frustrert osv over at han ikke får se henne hver dag osv, men får dere til en ordning slik som nahemah foreslår så får han se henne ofte, samtidig som jenten deres får sjangsen til å bli kjent med pappaen sin.

vet ikke han var i varetekt da han kom til sykehuset, han kom med 2 betjenter som satt ved siden av oss i rommet. han fikk sett henne bare 1 time
oxo skrev han til oss par dager etter at han holdte på å bli gal når han reiste fra sykehuset og blitt puttet inn i cella...

Back
Topp