Snart4barnsmora
Betatt av forumet
Hadde termin 28 des, men ingenting skjer. Veldig lei og utålmodig nå som vi er gått inn i nytt år. Og ikke minst lei av alle som maser på om babyen er født. Flere i samme båt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men deilig med januar barn da, mtp skole? Jeg hadde termin 9 des, men fødte 17 nov, mini er allerede 6 1/2 ukeHadde termin 28 des, men ingenting skjer. Veldig lei og utålmodig nå som vi er gått inn i nytt år. Og ikke minst lei av alle som maser på om babyen er født. Flere i samme båt?
Kjedelig å vente, ja! Men nå har dere klassens eldste i stedet for yngste. Jeg gikk en dag over, men det i desember. Flere gikk mye lenger enn det, men på skjult forum kom alle før januar! Når er din neste time for oppfølging/overtid?Hadde termin 28 des, men ingenting skjer. Veldig lei og utålmodig nå som vi er gått inn i nytt år. Og ikke minst lei av alle som maser på om babyen er født. Flere i samme båt?
Hadde trivselskontroll 30.des, og time for igangsettelse 8.januar.Kjedelig å vente, ja! Men nå har dere klassens eldste i stedet for yngste. Jeg gikk en dag over, men det i desember. Flere gikk mye lenger enn det, men på skjult forum kom alle før januar! Når er din neste time for oppfølging/overtid?
Ja, hadde et håp om å gå til 1jan, men nå som målet er nådd, er jeg sååå klar for å få ut ungenMen deilig med januar barn da, mtp skole? Jeg hadde termin 9 des, men fødte 17 nov, mini er allerede 6 1/2 uke