Flere på overtid her?

Baby_2019

Glad i forumet
Septemberskattene 2023
Er 7 dager på overtid i dag og holder på å bli gal. Hadde ul-kontroll i går og alt så bra ut så da er det ny vurdering på mandag.

Hadde kroppen fungert hadde det vært greit, men kjennes ut som om noen stikker en kniv oppi blæra mi bare jeg beveger meg opp fra stolen. Kjeder meg så enormt.

Flere her på overtid?

Ikke enda, men full medfølelse! Gikk 9 dager over termindato sist. Men plutselig er de her, det bare kjennes ikke sånn ut rett før :Heartred

Jeg er 9 dager over nå. Blir igangsatt på mandag, men krysser fingrene for at noe skal skje før den tid. Her går det i lydbøker og podcast for å få tida til å gå :joyful:

Är 5 dager over och börjar bli rimelig lei! Ot kontroll på mandag :sour: hååååper på å slippe möta opp till den, men ser veldig ut som att vi kommer oss dit alltså. Nesten 4 cm åpning og moden, allikevel fattar inte kroppen vad som skal till för å bli färdig med denna tillstanden!! :banghead:

Føler med deg. Er ikke på overtid ennå, men gikk 12 dager over sist. Jeg så på tv-serier og strikket for å få tiden til å gå. Masse lykke til :)

Forstå meg rett, men det er så godt å høre.. Følte meg litt som den eneste i "verden". Gikk over med forrige og noe som resulterte i KS på overtidskontroll på dag 6, men nå er det en stor og sterk gutt i magen som heldigvis trives bra. Forrige gang fungerte derimot kroppen og jeg kunne shoppe og kose meg i ventetida. Føles litt verre når man er låst til sofaen :(

7 dager på overtid her også... føles ut som frøknen aldri vil ut

Ikke på overtid enda. 3 dager til termin, men kommer nok til å gå over denne gang :shifty:

Gikk over hhv 10 og 12 dager med de to første.
Er på overtid om 4 dager..

Startet av seg selv i morges med intense rier med kun 5min mellom. Fikk komme inn på sykehuset med en gang og etter 2 timer med bare 1-2 min mellom riene takka jeg pent ja til epidural. Så nå sitter jeg her og venter på at noe mer skal skje. Bra trøkk i riene enda, men jeg merker lite til de. Beste avgjørelsen jeg har tatt den epiduralen :D Så fornøyd med at det startet av seg selv, også får vi håpe vi unngår KS slik det ble sist. Ingenting som tyder på det enda heldigvis :happy:

Startet av seg selv i morges med intense rier med kun 5min mellom. Fikk komme inn på sykehuset med en gang og etter 2 timer med bare 1-2 min mellom riene takka jeg pent ja til epidural. Så nå sitter jeg her og venter på at noe mer skal skje. Bra trøkk i riene enda, men jeg merker lite til de. Beste avgjørelsen jeg har tatt den epiduralen :D Så fornøyd med at det startet av seg selv, også får vi håpe vi unngår KS slik det ble sist. Ingenting som tyder på det enda heldigvis :happy:

massa lycka till!!!

Endre opp med vanlig fødsel, men 2 store rifter, et klipp og noen skrubbsår + forstrekt blære noe som ga 2 dagers permanent kateter og flere engangskateter. Har faktisk følt meg mer handicappa denne gangen enn ved ks'et. Likevel håper jeg jo at det går fortere over enn sist. Kjempefornøyd med å fått prøve vanlig fødsel, men fy faen så vondt jeg har i tissen og rumpa! :dead: :wacky:

Godt at lillebror endelig er ute :Heartblue

Endre opp med vanlig fødsel, men 2 store rifter, et klipp og noen skrubbsår + forstrekt blære noe som ga 2 dagers permanent kateter og flere engangskateter. Har faktisk følt meg mer handicappa denne gangen enn ved ks'et. Likevel håper jeg jo at det går fortere over enn sist. Kjempefornøyd med å fått prøve vanlig fødsel, men fy faen så vondt jeg har i tissen og rumpa! :dead: :wacky:

Godt at lillebror endelig er ute :Heartblue
YAAY! Gratulerer så masse!

Er 7 dager på overtid i dag og holder på å bli gal. Hadde ul-kontroll i går og alt så bra ut så da er det ny vurdering på mandag.

Hadde kroppen fungert hadde det vært greit, men kjennes ut som om noen stikker en kniv oppi blæra mi bare jeg beveger meg opp fra stolen. Kjeder meg så enormt.

Flere her på overtid?

Jeg er ikke på overtid enda. Men det føles virkelig ut som om jeg er! Fødte mitt første barn en mnd for tidlig, nå venter jeg på ks 24.juni.

Føles ut som en evighet til...jenta I magen trives og er 26% over vekstkurven!

Back
Topp