Flere på overtid her?

marri86

Glad i forumet
Nå er jeg 4 dager på overtid...

LEEEII!!!

Skal til kontroll hos jordmor imorgen og blir evt bestilt undersøkelse på sykehuset på nyttårsaften...
 
Jaaaa.... hadde termin på julaften jeg. Har nettopp ringt kk og fått time til overtidskontroll på nyttårsaften klokken fuglefis :) Jeg føler meg ikke lei, bare lurt.. Er sikker på at babyen har ombestemt seg og vokser nå baklengs.. Skulle jo hatt en baby å kost oss med nå vi! :)
 
Ja, vi er flere...dessverre!...og LEI er bare forbokstaven!...
Jeg er 11 dager over termin...har time til igangsetting imorra...men høres ut som det også kan bli en langdryg prosess...blæææh!!.. :sick009
 
Termin i dag! Blir nok noen dager på overtid her også.... menmen! Er det maks 12 dager man kan gå overtid?
 
Jaaaa.... hadde termin på julaften jeg. Har nettopp ringt kk og fått time til overtidskontroll på nyttårsaften klokken fuglefis :) Jeg føler meg ikke lei, bare lurt.. Er sikker på at babyen har ombestemt seg og vokser nå baklengs.. Skulle jo hatt en baby å kost oss med nå vi! :)

venter her og..
 
Hva driver dere med i ventetiden da? Jeg har gjort så mye husarbeid at det er latterlig, blir lenge til jeg får se det så rent her igjen tenker jeg :p Blir nesten helt fanatisk, igår støvsuget jeg tre ganger! (ny støvsuger til jul) :)
 
Spiser, sover, rydder ...spiser, sover, rydder..... spiser spiser spiser ;) hehe
 
Jeg venter også. :) men venter gjerne til tirsdag! :) Selv om alt egentlig bare er gørr. Føler jeg ikke helt har lov til å si det, siden formen er så bra. Men er liksom noe med det; det er jul, har egentlig lyst til å reise hjem til mammaen min to timer unna, og det blir ikke noe av siden det er risikabelt i følge sambo. Og det er kjempevanskelig å finne på noe som jeg kan bli med på.. Ski, turer..Ja, sånne ting. Så sitter hjemme og venter da... Og venter... Blæh..
 
Er 8 dager overtid nå og ennå ingenting.. :(
Var på kontroll på sykehuset,alt var fint.Skal dit igjen kl.08 til onsdag og få underlivssjekk og induksjon... :/
Men da skjer evt noe mer hvertfall...Har hatt mer kraftigere kynnere kosntant og modningsriene mine er blitt verre siste dagene,så om ikke annet håper jeg det skjer noe evt naturlig før timen.
 
Back
Topp