Flere på Fragmin/ Klexane?

Hvitveisen

Gift med forumet
Sensommerbarna 2016
Jeg har stått på Klexane 20 mg siden positiv test, men har nå økt til 60 mg. Forrige svangerskap fikk jeg en stor allergisk reaksjon på klexane, men så langt har det gått bra nå. Krysser fingre for at det fortsetter sånn!

Hvordan går det med dere andre stikkere? :-)

Går ikke på noen medikamenter. Men sprøyter er gøy :D du skulle bodd her, så hadde du sluppet å ta de selv for å si det sånn. *sykepleierstudent*
Du får bare følge med på bivirkninger og dele det med legen hvis det skjer noe. Alltid greit å ha lest pakningsvedlegg :)

Jeg er en av nålputene :( Er så heldig å ha helt nålskrekk også, så dette er en dårlig kombo. Ligger på sofaen med pledd over hodet, intens sambo stikker etter veste evne..

Går ikke på noen medikamenter. Men sprøyter er gøy :D du skulle bodd her, så hadde du sluppet å ta de selv for å si det sånn. *sykepleierstudent*
Du får bare følge med på bivirkninger og dele det med legen hvis det skjer noe. Alltid greit å ha lest pakningsvedlegg :)

Har ikke noe problem med å sette dem selv jeg. :-)

Pakningsvedlegget er selvsagt lest. Har brukt de i over et år til sammen nå. Men jeg er allergisk likevel, så håper det bare ikke eskalerer.

Jeg er en av nålputene :( Er så heldig å ha helt nålskrekk også, så dette er en dårlig kombo. Ligger på sofaen med pledd over hodet, intens sambo stikker etter veste evne..

Å nei, så kjipt å grue seg så mye! Skal du ta de hele svangerskapet?

Å nei, så kjipt å grue seg så mye! Skal du ta de hele svangerskapet?
Ja, til seks uker etter fødsel.. Enda er det 3. Gangen så visste hva jeg gikk til. For meg er dette det værste med svangerskapet, ved siden av blodprøvene..

Ja, til seks uker etter fødsel.. Enda er det 3. Gangen så visste hva jeg gikk til. For meg er dette det værste med svangerskapet, ved siden av blodprøvene..

Huffameg, godt du har en samboer som setter de da. Min samboer rømmer når jeg setter mine, så her er det motsatt :D

Huffameg, godt du har en samboer som setter de da. Min samboer rømmer når jeg setter mine, så her er det motsatt :D
Ja, jeg er veldig heldig ❤️ Må vel ha tatt ca 1000 sprøyter når dette er over, og enda ikke sett en eneste :)

Back
Topp