Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjære vene.. Er det fortsatt like ille? Du kunne ikke ringt fødeavdelingen og spurt om å få komme og kanskje få noe smertestillende til natten? Ved vårt sykehus er dem ivrige etter å "slå oss ut" hvis det tærer for mye på kroppen uten resultat - da jobber ikke livmor bra heller...I morgen blir jeg satt i gang.. 12 dager etter.. Men i går gikk slimproppen og begynte rier.. gjennomsnittlig hver 10. min. Nå har gått 24h med sånne rier.. Og klinikken bare sier at jeg må være hjemme... Skjønner ikke hva forventer de fra meg.. at eg kommer absolutt uthvilt i morgen? Hva er vitsen med dette.. at eg må holde meg hjemme og lide.. Får jo ikke sove uansett..
Ta to paracett, varmt vann flaske og ta det rolig.... Det var det de sa...Kjære vene.. Er det fortsatt like ille? Du kunne ikke ringt fødeavdelingen og spurt om å få komme og kanskje få noe smertestillende til natten? Ved vårt sykehus er dem ivrige etter å "slå oss ut" hvis det tærer for mye på kroppen uten resultat - da jobber ikke livmor bra heller...
Masse lykke til! Det må bli deilig å bli ferdig etter den lange "reisa"Ta to paracett, varmt vann flaske og ta det rolig.... Det var det de sa...
Denne natten gik med rier fra 4-7min. Har klart meg å vente til timen kl 10. Spiser litt og drar til klinikken. I dag skjer det!
Hva fyller dere dagene med da, jenter? Her er alt klart, bekkenet verker og jeg får ikke gjort det jeg vil som å gå turer feks. Blir mye hvile, tv, vaske klær, brette klær, ut/inn av oppvaskmaskin, sove litt og på'an igjen. Snakk om å ha et liv..!
Sent from my iPhone using BV Forum