Flere over termin her?

Frk Spent

Mai 2014 mamma :)
Mailykke <3
Er vi flere over termin her?
Hva går dagene til og hvor mye mas mottar dere? :p

• Liker
Reactions: Ega
Jepp 4 dagen på overtid... Wohoo!
Heldigvis maser de fleste på mannen og ikke meg, men kjenner meg lei selv om det ikke er meg :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Bare 2. dagen over for min del, men nå skal alle komme med "dumme" spørsmål og henvendelser :p
Fikk sms av min mor hvor hun lurte på om jeg var på sykehuset - fordi jeg ikke hadde vært pålogget på Facebook..!
Eller at min tante trodde hun kanskje hadde glemt igjen et skjerf her i mars og i samme slengen bare lurte om noe var på gang :p
Samt svigers og 4 venner. Litt mye på 1 døgn kjenner jeg, selv om det er koselig. :)
*dagens syt*

2 dager over her også. Og folk maser som pesten:P Skjønner at de er nysgjerrige, men får da være grenser. Jeg gir jo beskjed om noe skulle skje. Venter jo selv, holder det:P

Hva fyller dere dagene med da, jenter? Her er alt klart, bekkenet verker og jeg får ikke gjort det jeg vil som å gå turer feks. Blir mye hvile, tv, vaske klær, brette klær, ut/inn av oppvaskmaskin, sove litt og på'an igjen. Snakk om å ha et liv..! :p

I morgen blir jeg satt i gang.. 12 dager etter.. Men i går gikk slimproppen og begynte rier.. gjennomsnittlig hver 10. min. Nå har gått 24h med sånne rier.. Og klinikken bare sier at jeg må være hjemme... Skjønner ikke hva forventer de fra meg.. at eg kommer absolutt uthvilt i morgen? Hva er vitsen med dette.. at eg må holde meg hjemme og lide.. Får jo ikke sove uansett.. :sad010

I morgen blir jeg satt i gang.. 12 dager etter.. Men i går gikk slimproppen og begynte rier.. gjennomsnittlig hver 10. min. Nå har gått 24h med sånne rier.. Og klinikken bare sier at jeg må være hjemme... Skjønner ikke hva forventer de fra meg.. at eg kommer absolutt uthvilt i morgen? Hva er vitsen med dette.. at eg må holde meg hjemme og lide.. Får jo ikke sove uansett.. :sad010
Kjære vene.. Er det fortsatt like ille? Du kunne ikke ringt fødeavdelingen og spurt om å få komme og kanskje få noe smertestillende til natten? Ved vårt sykehus er dem ivrige etter å "slå oss ut" hvis det tærer for mye på kroppen uten resultat - da jobber ikke livmor bra heller...

Kjære vene.. Er det fortsatt like ille? Du kunne ikke ringt fødeavdelingen og spurt om å få komme og kanskje få noe smertestillende til natten? Ved vårt sykehus er dem ivrige etter å "slå oss ut" hvis det tærer for mye på kroppen uten resultat - da jobber ikke livmor bra heller...
Ta to paracett, varmt vann flaske og ta det rolig.... Det var det de sa...
Denne natten gik med rier fra 4-7min. Har klart meg å vente til timen kl 10. Spiser litt og drar til klinikken. I dag skjer det!

Ta to paracett, varmt vann flaske og ta det rolig.... Det var det de sa...
Denne natten gik med rier fra 4-7min. Har klart meg å vente til timen kl 10. Spiser litt og drar til klinikken. I dag skjer det!
Masse lykke til! Det må bli deilig å bli ferdig etter den lange "reisa" :) :)

• Liker
Reactions: Ega
Murr murr murr, kan det ikke bare ta seg opp..? Overtidskontroll på onsdag men jeg vil helst unngå innblanding :p

Hva fyller dere dagene med da, jenter? Her er alt klart, bekkenet verker og jeg får ikke gjort det jeg vil som å gå turer feks. Blir mye hvile, tv, vaske klær, brette klær, ut/inn av oppvaskmaskin, sove litt og på'an igjen. Snakk om å ha et liv..! :p

Alt klart her også. Men baby vil jo ikke ut:P Frustrerende! Orker ikke å bevege meg så mye, orker rett og slett ikke. Så dagene går bare til venting og atter venting. Overtidskontroll på onsdag her å;)

Back
Topp