Flere over 38 år her?

GI JANE

Blir kjent med forumet
Har lyst til å vite om det er flere som er over 38 år her. Er litt nysgjerrig om dere skal ha fostervannsprøve og noe ekstra sjekk?

Ja ok jeg har vært på vanlig ultralyd og alt så greit ut og så har fastlegen tatt blodprøve, har ikke fått ut av den. Hun på sykehuset snakket om at Oslo hadde bedre UL en de har og snakket mye om at vi måtte reise til Oslo til å se der. Er DUO test samme og Kub-test?

Takk for linkene, godt å lese om det :)
Selvom jeg er over 38 år da har jeg ikke lyst til å ta noen ekstra prøver. Men jeg følte at jeg ble skikkelig pressa til det av legen som tok UL på mandag. Hun ville at jeg skulle reise til Oslo og ta alle prøvene. Alt så greit ut på UL og endelig når hun skjønte at jeg ville ikke ta de prøvene da sluttet hun heldigvis å presse. Derfor lurte jeg litt på hva andre skal gjør som er på min alder om de blir like mye pressa som jeg ble eller om dere hadde allerede bestemt å ta de ekstra prøvene

Jeg er 38. Har ikke tatt noen ekstra tester, og legen min har såvidt nevnt noe om det.

Jeg er 38. Har ikke tatt noen ekstra tester, og legen min har såvidt nevnt noe om det.

Jeg har vært på UL igjen etter den og det var ingen problem. Jeg tror bare at hun andre var bare med drama over ingenting. Fikk mye bedre opplevelse hos den andre :)

Jeg har vært på UL igjen etter den og det var ingen problem. Jeg tror bare at hun andre var bare med drama over ingenting. Fikk mye bedre opplevelse hos den andre :)

Jeg hadde bestemt meg for ikke å ta noen ekstra tester. Men jeg sa ikke det til legen min, og savnet egentlig å få tilbudet og muligheten til å si nei..

Back
Topp