Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oj, trodde ikke det var så vanlig å ta feil den veienSniker: TUL, OUL og 2 ekstra UL på sykehuset viste store sjanser for en gutt. I uke 28 var vi på 3D, og der var det ei lita jente som ventet [emoji173]
Nei, ikke egentlig. Første gangen lå hun vel litt vanskelig til, men utover det så fikk vi ingen forklaringOj, trodde ikke det var så vanlig å ta feil den veien [emoji14] Hadde de noen forklaring på hvorfor "alle andre" hadde sett gutt?![]()
Fikk du også se tre streker ? Jeg har to gutter fra før, å var ganske sikker på at det ble gutt denne gangen å, men jordmor mener jente, og jeg klarer ikke å tru på detEtter OUL i dag er jeg ikke redd for at de har sett feil tidligereJeg sa jeg gjerne ville vite om tidligere ul hadde rett, men fortalte ikke hva de hadde sett. Etter ett par minutter sa hun: Det er ingen tvil om at dette er ei lita frøken
Hun viste oss også klitoris, og sa at hvis noen ikke klarte å skille kjønnene så hadde de ikke noe i den jobben å gjøre
Er jo mye vanskeligere å sjekke organene som de gjør
![]()