Flere opplever at ultralyden viser feil kjønn

Jeg har aldri opplevd det, grunnet at vi ikke skulle eller skal vite kjønn, men hadde ett vennepar som fikk vite at det var 99 prosent sikkert at det var jente de skulle få. Men da babyen kom, hadde den ene prosenten koblet seg inn, så de fikk gutt istedenfor :-P
Jeg hadde fått sønnen min året før, så jeg husker det veldig godt da jeg måtte komme med klær til dem. Alt de hadde var rosa :-P

Jeg har fått beskjed om jente av 2 forskjellige nå, så blir veldig overraska om OUL også sier jente også kommer det ut en gutt :P

Søstern min var på flere ultralyder, og fikk beskjed om at det var jente hele veien. Navnet var klart, rosa klær var strikket, og ut kom en gutt ;)

Er vel lettere å ta feil når de sier jente, og så er det gutt. Ikke alltid så lett å se.
Værre å ta feil andre veien [emoji4]

Fikk vite med eldste at det var en gutt på oul. Var på ul i uke 22 der da også da gutt. Var på 3d i uke 29 og vipps det hadde vært navlestrengen og gutten var blitt jente;) jente som kom ut :)

Både forrige og dette har de sett riktig på ul [emoji6]

Sniker: TUL, OUL og 2 ekstra UL på sykehuset viste store sjanser for en gutt. I uke 28 var vi på 3D, og der var det ei lita jente som ventet [emoji173]

Sniker: TUL, OUL og 2 ekstra UL på sykehuset viste store sjanser for en gutt. I uke 28 var vi på 3D, og der var det ei lita jente som ventet [emoji173]
Oj, trodde ikke det var så vanlig å ta feil den veien :P Hadde de noen forklaring på hvorfor "alle andre" hadde sett gutt? :)

Oj, trodde ikke det var så vanlig å ta feil den veien [emoji14] Hadde de noen forklaring på hvorfor "alle andre" hadde sett gutt? :)
Nei, ikke egentlig. Første gangen lå hun vel litt vanskelig til, men utover det så fikk vi ingen forklaring :-P Jordmor som tok 3D sa at "hvis dette er en gutt, da har han trøbbel med edelstenene sine" :-P Hun var liten av vekst, men utover det så tror jeg de skulle vært hos speccsavers hele gjengen.

Etter OUL i dag er jeg ikke redd for at de har sett feil tidligere :) Jeg sa jeg gjerne ville vite om tidligere ul hadde rett, men fortalte ikke hva de hadde sett. Etter ett par minutter sa hun: Det er ingen tvil om at dette er ei lita frøken :) Hun viste oss også klitoris, og sa at hvis noen ikke klarte å skille kjønnene så hadde de ikke noe i den jobben å gjøre :P Er jo mye vanskeligere å sjekke organene som de gjør :)

Etter OUL i dag er jeg ikke redd for at de har sett feil tidligere :) Jeg sa jeg gjerne ville vite om tidligere ul hadde rett, men fortalte ikke hva de hadde sett. Etter ett par minutter sa hun: Det er ingen tvil om at dette er ei lita frøken :) Hun viste oss også klitoris, og sa at hvis noen ikke klarte å skille kjønnene så hadde de ikke noe i den jobben å gjøre :p Er jo mye vanskeligere å sjekke organene som de gjør :)
Fikk du også se tre streker ? Jeg har to gutter fra før, å var ganske sikker på at det ble gutt denne gangen å, men jordmor mener jente, og jeg klarer ikke å tru på det :p

Back
Topp