Flere "Offshore" enker...?

Tahlula

Andre møte med forumet
Da er jeg førstegangsfødende i uke 37, og mutters alene med vasking av babytøy++, klargjøring av diverse utstyr, planlegging av fødselsbag, innkjøp osv.. Og det er SÅÅÅÅ KJIPT Å GJØRE DETTE ALENE! Misunner alle dem som har kjærestene hos seg, og som er med og tar del i hele den forberedende prosessen! Og ikke minst er jeg livredd for at hva hvis saker og ting skjer, og jeg er helt alene...aner jo ikke hva jeg går til..:/

Skal jo ikke klage, vet at det er en bagatell for å regne i den store verden, men for meg akkurat nå er det trist....uuuusssssj :-( Er jo ikke hver dag en gjør slikt!
Jeg utsetter med vilje å pakke baggen...så lenge den ikke er pakket og klar, så kan heller ikke minien komme FØR tiden...er i hvert fall det jeg har tenkt:D! Og da må jo gubben ha kommet seg på plass igjen! 
Huff ikke meningen være negativ oppi all lykken, men jeg trengte å lufte tankene litt....:)

Flere som har det likt, på den ene eller den andre måten?.. 

Kan jeg spørre hvor mannen er? I og med at han skal komme tilbake?

Jeg gjør nok det meste selv, men er langt fra alene om det. Hvis noen skjønner...
Hehe. Jeg liker å sulle med forberedelsene, men har jo en veldig tilstede mann som trår til om jeg trenger hjelp. Også på det psykiske planet føler jeg jeg får veldig god støtte - noe jeg trenger når hormoner og bekymringer slår meg som verst. Han er best!!

Håper han ikke er lengre unna enn at det er god støtte i han i alle fall!! Lykke til videre med forberedelsene :) Sender over varme og oppmuntrende tanker :)

Min kjæreste jobber også ute på sjøen, men også på rigger på land i blandt. Henta han hjem i går etter at han hadde vært ute 2 uker, hjem 3 dager, og ut igjen 2 uker til. Dette gjorde han for å kunne ta seg litt velfortjent fri nå framover, er jo snart bare 2 uker igjen til lillegutt kommer:-) så kjenner igjen følesen av å være aleine om å få gjort ting i stand...

Oi, høres ikke noe kjekt ut! Har de mulighet til å komme når ting begynner å skje? Eller er han på riggen til planlagt reise hjem! Krysser fingrene for deg og at det ikke kommer noen baby før pappaen har begge bena plantet godt på landejorda igjen ;)

Takk for skjønne ord og oppmuntrende tanker=)! Gode dere er=)! <3
Han er ute på rigg i havgapet, men foreløpig er vi usikker på når han kommer hjem, men håper på at det blir i god tid før! Har fått beskjed om at han blir sendt hjem straks hvis noe skulle skje her hjemme, men en vet jo aldri...:p
Er nok mange flere som har det på lik måte på den ene eller andre måten, vi får bare se fram til alt det positive en får sammen når de først er hjemme, og hvor godt det kjennes og også savne de når de er ute..=)

Back
Topp