Tahlula
Andre møte med forumet
Da er jeg førstegangsfødende i uke 37, og mutters alene med vasking av babytøy++, klargjøring av diverse utstyr, planlegging av fødselsbag, innkjøp osv.. Og det er SÅÅÅÅ KJIPT Å GJØRE DETTE ALENE! Misunner alle dem som har kjærestene hos seg, og som er med og tar del i hele den forberedende prosessen! Og ikke minst er jeg livredd for at hva hvis saker og ting skjer, og jeg er helt alene...aner jo ikke hva jeg går til..:/
Skal jo ikke klage, vet at det er en bagatell for å regne i den store verden, men for meg akkurat nå er det trist....uuuusssssj :-( Er jo ikke hver dag en gjør slikt!
Jeg utsetter med vilje å pakke baggen...så lenge den ikke er pakket og klar, så kan heller ikke minien komme FØR tiden...er i hvert fall det jeg har tenkt:D! Og da må jo gubben ha kommet seg på plass igjen!
Huff ikke meningen være negativ oppi all lykken, men jeg trengte å lufte tankene litt....:)
Flere som har det likt, på den ene eller den andre måten?..
Skal jo ikke klage, vet at det er en bagatell for å regne i den store verden, men for meg akkurat nå er det trist....uuuusssssj :-( Er jo ikke hver dag en gjør slikt!
Jeg utsetter med vilje å pakke baggen...så lenge den ikke er pakket og klar, så kan heller ikke minien komme FØR tiden...er i hvert fall det jeg har tenkt:D! Og da må jo gubben ha kommet seg på plass igjen!
Huff ikke meningen være negativ oppi all lykken, men jeg trengte å lufte tankene litt....:)
Flere som har det likt, på den ene eller den andre måten?..