Flere negative forsøk

Alvilde_86

Betatt av forumet
hva har dere som har hatt flere negative forsøk gjort før dere har tatt det tredje eller mere forsøket?

Er det vanlig å gjøre noen undersøkelser eller ta noen blodprøver?

Har ikke tatt noe annet enn hysteroskopi, som de ikke fant noe på! :)

Før vi satte i gang med 1. forsøk hadde jeg en laparoskopi.. Før vårt 4. forsøk (etter 3 forsøk på Riksen bestilte vi time hos Aleris), på første samtale på Aleris, foretok de en sånn vannskanning med ultralyd. Ellers ingen andre undersøkelser på oss[:)]

Jeg er under planlegging på 3.ivf forsøk, skal til samtale med riksen i morgen

hadde lap undersøkelse før vi starta med forsøk.har prøvd nye medesiner for hvert forsøk.var på ny samtale før 4 forsøke,fant da ut at jeg har pco har starta med medisiner for dette.

ORIGINAL: t.t.h.

hadde lap undersøkelse før vi starta med forsøk.har prøvd nye medesiner for hvert forsøk.var på ny samtale før 4 forsøke,fant da ut at jeg har pco har starta med medisiner for dette.

Hvilke medisiner har du starta på for pco? :)

metformin[;)][;)]

metformin[;)][;)]

prøvte å få det av klinikken,men legen ville ikke det!ser du er hos hausken,han virker flink til å tenke litt utavboksen syns jeg! Har du tatt 3 forsøk offentlig haugesund? Ser du har mista noen ganger,så tist!men gjorde de noe nytt på forsøket etter når du mistet?

Du trenger jo ikke å svare,jeg er kanskje litt for nysgjerrig [8|]

ja hausken e veldig flink med d å tenke utavboksen[:)]

ORIGINAL: Alvilde_86

metformin[;)][;)]

prøvte å få det av klinikken,men legen ville ikke det!ser du er hos hausken,han virker flink til å tenke litt utavboksen syns jeg! Har du tatt 3 forsøk offentlig haugesund? Ser du har mista noen ganger,så tist!men gjorde de noe nytt på forsøket etter når du mistet?

Du trenger jo ikke å svare,jeg er kanskje litt for nysgjerrig [8|]

bare spør i vei,bare koselig[;)][;)][;)]har prøvd det meste til nå,prednisolon,klexane.har mista 2 ganger pluss har hatt en kjemisk graviditet,hausken tror det er pga pco.har hatt alle forsøkene mine hos hausken,ja han tenker nytt hver gang,har aldri brukt de samme sprøytene ved nytt forsøk.håper at metoformin skal gjøre susen nå[;)][;)]håper det ordner seg for dere også[;)]

Back
Topp