Flere nattevakter her?

♡snart mamma til 2♡

Gift med forumet
Oktoberskatter 2014
Jeg skal på første nattevakt i dag etter positivtest. Gruer meg som bare det pga trøttheten. Noen andre som jobber natt her? Hvordan syntes dere det går, evt hva gjør dere for å holde dere våkne?

Jeg jobber ikke natten, men ønsker deg masse lykke til!
Er det noe du kan holde på med som gjøre at du må konsentrere deg og dermed være våken? Wordfeud, soduko, kryssord... 
Pass på å være i bevegelse, og få nok luft og væske. 

Spiller wordfeud og strikker:o) Hehe. Vi er alltid 3 våkne nattevakter på jobb, så blir jo også en del skravlings hvis det er rolig. Ønsker jo helst ikke fortelle noe på jobb enda, men får se hvordan natten blir, kanskje greit å fortelle til de jeg jobber fast med så de vet.

Line84 skrev:
Spiller wordfeud og strikker:o) Hehe. Vi er alltid 3 våkne nattevakter på jobb, så blir jo også en del skravlings hvis det er rolig. Ønsker jo helst ikke fortelle noe på jobb enda, men får se hvordan natten blir, kanskje greit å fortelle til de jeg jobber fast med så de vet.

Men så bra du ikke alene da i alle fall. Da hadde jeg slitt utover natta også!
Skjønner at du ikke vil fortelle, men kanskje ikke så dumt å gjøre det etterhvert. Tenk så koselig, da kan du sitte der å strikke babytøy også! 

Jeg jobber som nattevakt :). Begynte med det etter sist permisjon, siden jeg får mer fritid med sønnen min <3. Kommer til å fortsette å gå natt i svangerskapet, ettersom det er mye travlere å jobbe på dag for meg.

Går tredelt turnus, men sa til sjefen i dag at jeg er gravid, så da ville de tilrettelegge. Jeg hadde nemlig just spontanabort, og har blødninger nå (ble derfor naturlig å måtte fortelle). På våre nattevakter er det umulig ikke å holde seg våken, en løper bokstaveligtalt i ett. Hva jobber du med?
Ellers er det slik at en skal helst ikke jobbe netter som gravid. Jeg skal derfor unngå nattarbeid nå, om alt går bra. Jordmor på jobb er koblet inn og kommer med et opplegg. 
Har dere tilsvarende opplegg, eller skal du jobbe natt hele svangerskapet?

Back
Topp