Flere menn her?

Lykkelig pappa

Glad i forumet
Så har kona endelig mast nok til at jeg også opprettet bruker. Det var store lovnader om pappaforum innpå her, men ser ikke ut til at her er så veldig med liv? Er det noen flere fedre her inne? :)
 
Så har kona endelig mast nok til at jeg også opprettet bruker. Det var store lovnader om pappaforum innpå her, men ser ikke ut til at her er så veldig med liv? Er det noen flere fedre her inne? :)

Velkommen skal du være!!
Det stemmer nok dessverre litt som du skriver, at joda - vi har et pappaforum, men ting går litt treigt.
Jeg, som er ganske ny i moderatorjobben - og mann!, forsøker å nøste litt i hva som gjør at vi pappaer ikke er representert i større grad her på forumet, hva som savnes og ønskes og hvordan vi bedre kan legge til rette for et aktivt pappamiljø.
Håpet er at aktiviteten skal øke fremover, men det er en litt ond sirkel - de som kommer inn, ser - som deg - at det er lite aktivitet, og det frister igjen ikke til å bli den første aktive. Super at du iallefall har vært litt aktiv nå, skrevet litt rundt omkring på forumet og vist deg her inne!
 
Velkommen skal du være!!
Det stemmer nok dessverre litt som du skriver, at joda - vi har et pappaforum, men ting går litt treigt.
Jeg, som er ganske ny i moderatorjobben - og mann!, forsøker å nøste litt i hva som gjør at vi pappaer ikke er representert i større grad her på forumet, hva som savnes og ønskes og hvordan vi bedre kan legge til rette for et aktivt pappamiljø.
Håpet er at aktiviteten skal øke fremover, men det er en litt ond sirkel - de som kommer inn, ser - som deg - at det er lite aktivitet, og det frister igjen ikke til å bli den første aktive. Super at du iallefall har vært litt aktiv nå, skrevet litt rundt omkring på forumet og vist deg her inne!
Kona har utfordret meg til å komme på den der topplisten, og konkurransemenneske som jeg er så får jeg vel bare teste ut forumet i 1 måned å prøve på det, men hadde helt klart vært kjekt med flere menn her
 
Kona har utfordret meg til å komme på den der topplisten, og konkurransemenneske som jeg er så får jeg vel bare teste ut forumet i 1 måned å prøve på det, men hadde helt klart vært kjekt med flere menn her
Herlig utfordring!! :) Hvordan ligger du an?

Velkommen hit til forumet forresten. :) Veldig flott med flere menn her inne.

Har du selv noen tips til hvordan vi kan tilrettelegg slik at flere kommende fedre/fedre har lyst til å bruke forumet aktivt? Moderator Steffen er i god gang med å få opp aktiviteten her på papparommet, men det mangler menn her inne.

Og dere dere er selvsagt velkommen til å bruke hele forumet, ikke bare dette underforumet som heter Papparom ;)

Håper du vil trives hos oss, og at du blir her lenger enn bare en mnd :)
 
Herlig utfordring!! :) Hvordan ligger du an?

Velkommen hit til forumet forresten. :) Veldig flott med flere menn her inne.

Har du selv noen tips til hvordan vi kan tilrettelegg slik at flere kommende fedre/fedre har lyst til å bruke forumet aktivt? Moderator Steffen er i god gang med å få opp aktiviteten her på papparommet, men det mangler menn her inne.

Og dere dere er selvsagt velkommen til å bruke hele forumet, ikke bare dette underforumet som heter Papparom ;)

Håper du vil trives hos oss, og at du blir her lenger enn bare en mnd :)
Takk takk Plass nr.45 ligger jeg på nå. Ligger over kona til og med :p
Tja, ved første øyekast så ser jeg jo at spørsmål som stilles av moderatorer ofte er siktet til kvinner (f.eks "vil du bli kalt mor eller mamma?" (far eller pappa kan jo lett spørres om også her) og mange andre slike tråder som startes er vinklet til damene. Da føles det med en gang litt som at det bare er for damene. Også underforumet "utstyr for mor og barn" føles jo som det er kun for kvinner. Som pappa er jeg også interessert i og handler inn mye utstyr til knøttet vårt. Ellers er det vel bare slik at vi menn ofte tenker at slike forum er mer for damer, men jeg må jo si at jeg synes det er litt artig å være her inne
 
Takk takk Plass nr.45 ligger jeg på nå. Ligger over kona til og med :p
Tja, ved første øyekast så ser jeg jo at spørsmål som stilles av moderatorer ofte er siktet til kvinner (f.eks "vil du bli kalt mor eller mamma?" (far eller pappa kan jo lett spørres om også her) og mange andre slike tråder som startes er vinklet til damene. Da føles det med en gang litt som at det bare er for damene. Også underforumet "utstyr for mor og barn" føles jo som det er kun for kvinner. Som pappa er jeg også interessert i og handler inn mye utstyr til knøttet vårt. Ellers er det vel bare slik at vi menn ofte tenker at slike forum er mer for damer, men jeg må jo si at jeg synes det er litt artig å være her inne

Gode poenger. Det skal vi ta med oss inn i moderatorgruppen også! Takk!
 
Støtter den! Gamske splitter ny her sjæl. Men greit å ikke spørre kona om alt når jeg har gått ut i pappaperm (virker som om jeg ikke har fått med meg en dritt underveis)...
Hadde nok i hovedsak hatt behov for en utstyrstråd, men når det står "for mor og barn" blir det litt ekskluderende. Trening med barn, barnas utvikling og reise med barn hadde og vært aktuelle tråder... Og kanskje litt færre "gravid"-tråder når man kommer inn...
 
Mann på 30 her som prøver sammen med kona. Hun hadde en SA i mars og det var første gang hun var gravid. Nå skal vi prøve igjen så får håpe spiren sitter denne gangen :) Flott med flere menn her inne, jeg følte det ble litt ensomt, hehe. Var faktisk jeg som fikk kona til å opprette bruker her inne etter at jeg kom over forumet :p
 
Mann på 33 her (34 i morgen faktisk!).
Kona er 30 uker på vei nå og jeg er nok mer innpå forumet enn henne, lurker bare litt rundt og følger med på det som skjer ;p
 
Man på 37, fant faktisk ut i dag at det er noe på gang! Endelig!
Mange følelser her.
Mest positiv da, siden vi har nå prøvd i nesten et år og man blir ikke yngre!
Utrolig spent og håper alt spirer og gror som det skal.
Godt å få lufte litt følelser her og lese om andre sine opplevelser.
Gleder meg i hvert fall enormt masse!
 
Man på 37, fant faktisk ut i dag at det er noe på gang! Endelig!
Mange følelser her.
Mest positiv da, siden vi har nå prøvd i nesten et år og man blir ikke yngre!
Utrolig spent og håper alt spirer og gror som det skal.
Godt å få lufte litt følelser her og lese om andre sine opplevelser.
Gleder meg i hvert fall enormt masse!
Gratulerer så masse!!!
Vi fikk en gutt for 3 mnd siden så bare spør om du lurer på noe!
 
Back
Topp