Flere med vondt i korsryggen

Minnimagen

Betatt av forumet
Den siste uken har jeg slitt med vondt i korsryggen, rumpa og det venstre låret. Er vondt å bøye meg ned, og reise meg opp. Noen som har opplevd dette, og vet hva det kan være?

Jeg er også veldig øm i magen...

Jeg har det samme :) skal til fysio idag å se om det er bekkenet som er problemet :)

Har begynt å kjenne litt på det, men heldigvis ikke veldig ille, kun litt noen dager :) Vet ikke hva det kan være dessverre... Håper det ikke er bekkenløsning/låsning da ;)

Ja, kjenner godt til det dessverre. Det er bekkenet mitt som begynner å krangle.. håper det stagnerer å ikke blir verre med det samme. Lite en frisør kan gjøre med å ikke stå mye dessverre og:p

Har det samme.. hele korsryggen, men smertene konsentrerer seg mest om å holde seg på venstre side [emoji14] så av og til har jeg så vondt på venstresiden at jeg glemmer av at jeg faktisk har en høyre side også. Haha

Jeg har det samme og en lege sa til meg at det var bekkenløsning..:/ men han var ganske nyutdannet og virket ikke som han helt viste hva det var.. så skal til min egen lege på mandag så får vi høre hva han sier :) Har fått time til fysio for å se om det kan hjelpe:)

Etter en smertefull time fikk jeg påvist bekkenlåsning. Jeg har skikkelig vondt i halebeinet og i korsryggen.

Den siste uken har jeg slitt med vondt i korsryggen, rumpa og det venstre låret. Er vondt å bøye meg ned, og reise meg opp. Noen som har opplevd dette, og vet hva det kan være?

Hadde det samme på høyre side. Musklene overkompenserte for skjevt bekken. Gikk til kiropraktor og fysio, og har foreløpig ikke trengt mer behandling. Er myyye bedre :)

Har hatt det samme en stund, men det kommer og går så tror det avhenger litt av aktivitetsnivå og hormoner her. Synes varmeflaske i korsryggen lindrer veldig.
Vurderer å ta kontakt med osteopat jeg har gått til tidligere for å sjekke at det ikke er på vei til noen låsing, evt få noen øvelser jeg kan gjøre.

Har også slik vondt. Hele korsryggen... Kan ikke ligge på ryggen lenger for da gjør det for vondt. Etter mye bevegelse gjør det også vondt på venstreside nedover mot låret.
Fått henvisning til fysioterapi. Håper noen behandlinger hjelper!

Ja, kjenner godt til det dessverre. Det er bekkenet mitt som begynner å krangle.. håper det stagnerer å ikke blir verre med det samme. Lite en frisør kan gjøre med å ikke stå mye dessverre og:p

Pass på å ikke presse deg, det kan bli kronisk. :/

Har det også sånn, bare at her er det verst på høyre side. Har vært veldig greit siste dagene/uka, har holdt meg unna det som trigger det mest hos meg (støvsuging blant annet), og jeg syns også varmelaken i senga hjelper på. Legger meg også med ei tykk pute mellom beina, og passer på hvordan jeg står/går. Syns også å gå turer hjelper, så lenge det ikke blir alt for langt på hardt underlag eller at det er for glatt sånn at jeg spenner kroppen.

Back
Topp