Flere med vondt i hodet?

Ja! Men nå sliter jeg med spenningshodepine fra før, og siden man ikke nå skal ta verken ibux eller de sterke smertestillende jeg pleier å ta blir det tøft de neste mnd! Hadde akkurat samme problem sist gang. Så fort hormonene begynner å rase i kroppen kommer hodepinen også... Nok vann og paracet er det eneste tipset...

Ja, første dag i dag. Håper det bare er fordi jeg ikke har drukket kaffe i dag :nailbiting:

Hatt hodepine i dag, men mulig det er pga varmen. Gått rundt i en fornøyelsespark hele dagen i 25-26 grader og sol. Drukket en del vann, men likevel.. :smiley-ashamed004

Jeg var hjemme fra jobb med migrene dagen før jeg testa positivt; fikk migrene rundt samme tid med nr 1 også. Hadde ikke hatt migreneanfall siden den gangen, så tror ikke det var tilfeldig. Får fortere spenningshodepine som gravid også.

Det er så rart hvordan dette med hormoner slår ut på forskjellige mennesker.. Jeg har kronisk hodepine, men de gangene jeg er gravid har jeg mindre vondt enn ellers. Så prøver å nyte det mest mulig..

Jeg var hjemme med migreneanfall i går. Men jeg har kronisk betennelse i nakken. Nå kan jeg hverken bruke migrenemedisin eller ibux, og paracet har null effekt alene :hungover:
Når jeg i tillegg ikke kan drikke kaffe, fordi jeg reagerer noe sinsykt på kofein om dagen. Var det egentlig bare et spørsmål om tid....

Lagde en tråd om dette for en stund tilbake, for er også mye plaga :( håper det gir seg snart. Sovemaske og varmepute hjelper for å få sove iallfall.

Back
Topp