Flere med "uvaner"?

kasandre

Gift med forumet
Sensommerbarna 2016
Her har vi sett litt for mye på tv under mating, så nå nekter ho nesten å spise om ho ikkje sitter i "godstolen" foran mikke mus [:'(] Spiser vanligvis et heilt glass med middag, men idag ble det kun et halvt... Ettersom ho satt i tripptrappen(den blir brukt til lunsj og middag til vanlig). Ho var skikkelig sint og hylskreik når eg prøvde å stappe i ho mer mat... Forbanner slike uvaner langt bort eg [:'(]

Her er det kun vann å drikke når det er legging, drikker ikke så masse siden jeg styrer mengden selv. Men målet er at det ikke skal noe drikking til soving.
Ser ut som våkningen kl.5 er i ferd med å gli ut, og det helt på egenhånd [:)]....sov til nesten 6.30 i dag uten å våkne kl.5, gjort det de siste dagene og sovet lengre og lengre for hver dag.

ORIGINAL: Sorland

Her er det kun vann å drikke når det er legging, drikker ikke så masse siden jeg styrer mengden selv. Men målet er at det ikke skal noe drikking til soving.
Ser ut som våkningen kl.5 er i ferd med å gli ut, og det helt på egenhånd [:)]....sov til nesten 6.30 i dag uten å våkne kl.5, gjort det de siste dagene og sovet lengre og lengre for hver dag.

[:-] Svart på feil innlegg eller?? [8D]

ORIGINAL: kasandre

Nope. Uvanen er at han må ha drikke i senga før han sovner.

Åhr ja...
Vi har hatt en lei uvane med å leke, tulle, tøyse og aktivisere junior en hel masse når det er mat. For da "glemmer" han at han spiser, og spiser godt med mat.. Dersom vi "bare" skal spise, uten å gjøre noe som helst, spiser han INGENTING!!
Utrolig irriterende og frustrerende uvane!![;)]

Uvanen er vel att vi i det siste har gitt han mat hele tiden. For å prøve å få i han litt ekstra. Og no tigger han veldig visst f.eks sambo spiser frokost etter oss. Og klikker om han ikkje får.

Nope. Uvanen er at han må ha drikke i senga før han sovner.

AHA! Da skjønner eg [;)] Skjønte ikkje heilt om det var uvane, men leste litt fort tror eg [8D]

ORIGINAL: tango

Åhr ja...
Vi har hatt en lei uvane med å leke, tulle, tøyse og aktivisere junior en hel masse når det er mat. For da "glemmer" han at han spiser, og spiser godt med mat.. Dersom vi "bare" skal spise, uten å gjøre noe som helst, spiser han INGENTING!!

samme her. og ekstra mye underholdning og klovning når hun nektet å spise fordi hun var syk i en uke. Da var jeg skikkelig drittlei klovning[&:] Men er bedre nå, ikke så mye underholdning nå[;)]

ORIGINAL: jcecilie

ORIGINAL: tango

Åhr ja...

samme her. og ekstra mye underholdning og klovning når hun nektet å spise fordi hun var syk i en uke. Da var jeg skikkelig drittlei klovning[&:] Men er bedre nå, ikke så mye underholdning nå[;)]

Hvordan "klovner" du?? Trenger tips til å få vekk tv-vanen eg [8D]

Var noen dager jeg måtte synge hjulene på bussen eller tommelfinger, tommelfinger hvor er du for at ho skulle spise..

Kun dem som funka. Jeg blei dritt lei, og vil ho ikke ha mat nå, så får ho heller ikke.. Fant fort ut at det lønte seg å spise mens maten var der[:)]

ORIGINAL: Lolodi

Sebastian har uvanen over alle uvaner! Han spiser kveldsgrøten liggende i badebalja - og KUN der! [&o]

WHHAAAAAT???

Jammen finner de på mye rart, men Sebben din tar kaka gitt [8D] Hvordan fant dere egentlig på å gi han mat i badebalja?? [8D][8D]

Vi må også tulle og tøyse voldsomt for å få i henne mat. Eller for at hun skal roe seg i stolen ved bordet, for hun skal jo hit og dit hele tida!

Det må være ganske slitsomt, Lolodi, håper han snart legger den uvanen bort! [8|] Men må jo innrømme at for meg som ikke står oppi det hver dag, så er det MORSOMT også! ....sorry![8D]

Sebastian har uvanen over alle uvaner! Han spiser kveldsgrøten liggende i badebalja - og KUN der! [&o]

WHHAAAAAT???

Jammen finner de på mye rart, men Sebben din tar kaka gitt [8D] Hvordan fant dere egentlig på å gi han mat i badebalja?? [8D][8D]

Han spiste så dårlig om kveldene, så han våkna mange ganger på natta for å få mat. Så en kveld etter at vi hadde gitt opp matinga og lagt han i balja, henta jeg grøten og prøvde å gi. Da åt han hele bollen. Og etter den dagen har han nekta å spise grøten noe annet sted.

Hva gjør en ikke for at de skal spise [8|]....den kan bli vrien å få avvent.

WHHAAAAAT???

Han spiste så dårlig om kveldene, så han våkna mange ganger på natta for å få mat. Så en kveld etter at vi hadde gitt opp matinga og lagt han i balja, henta jeg grøten og prøvde å gi. Da åt han hele bollen. Og etter den dagen har han nekta å spise grøten noe annet sted.

Hva gjør en ikke for at de skal spise [8|]....den kan bli vrien å få avvent.

Ja, sikkert ikkje lett å bli kvitt den nei... Men blir sikkert enklere når det går an å snakke med de små [:)]

Back
Topp