Flere med usikker termin?

Vi2+G+G+?

Andre møte med forumet
Hvis jeg regner etter forrige mens så er termin 24. nov. Men legen min mente jeg var mye lengre, hun kjente på størrelsen og målte at jeg var minst to uker lengre på vei. Det kan jo kanskje stemme siden jeg testet positiv en uke før ikm. Har time til tidlig ul om litt over en uke, men dagene går så saaakte. Kjedelig å ikke vite termin!
Andre som har det slik?

Er ikke så veldig stort glippe mellom terminene her i tilfellet. Legen mener at jeg er 8+6 i dag, siden han regner fra første dag i siste mens. Jordmoren målte embryoet til samme termin som legen. Jeg tok eggløsningstester den aktuelle perioden og de sa at jeg hadde eggløsning 4 dager etter at egget tydeligvis har blitt befruktet og festet seg. Foreløpig forholder jeg meg bare til legens termin... men jeg er jo forberedt på at jeg kan bli satt tilbake noen dager på ordinær ul. Hvis jeg har rett så testet jeg positivt 3+1, og begynte å kaste opp da jeg var 2+5 noe som er usannsynlig i følge legen. Så da er vel eggløsningstestene ubrukelige...

Jeg er i samme situasjon, vet egenlig ikke helt sikkert hvor langt jeg er på vei siden syklusene mine har vært litt rare etter p-pilleslutt i november.. Så jeg håper at jeg også får UL for å bekrefte termin :-) tok ingen EL tester, og merket ingen tegn til når el var, så termin kan være +- noen uker hos meg faktisk!

De skal jo være ganske sikre disse testene, men å begynne å kaste opp så tidlig er vel litt uvanlig. Blir spennende å se på oul da :)

Lillelykketroll: hvis du drar til legen så blir du helt sikkert henvist :) jeg er etter menstermin 6+3 i dag, men hadde absolutt ikke gjort noe om legen min har rett og jeg er mellom 8-9 uker :) men velger å gå etter den første frem til ul, så blir jeg ikke så skuffet.

Jeg skal til legen på første kontroll i morgen, så blir spennende å høre/se om han henviser meg, men regner med det :-) er jo så kjedelig å ikke være sikker...

Back
Topp