Flere med to veeeldig tette??

Nephertiti

Blir kjent med forumet
Hei!
Jeg fikk en sønn i 2012 som bare var 6,5 mnd da jeg ble gravid igjen... så jeg rekker ikke å jobbe i mer enn 4,5 mnd før jeg skal ut i permisjon igjen! Vi ønsket to tette, men sååå tette var vel ikke helt planen.. he he! Men er glad for det nå da! Er bare ganske usikker på hvordan man beregner svangerskapspenger for neste mann! Er det noen andre her som har to tette og kanskje har litt erfaring med dette???

Får man svangerskapspenger nå de er så tette da? Trodde ikke man hadde krav på det uansett, når man ikke har jobbet 6 av de 10 siste mnd...

Ny permisjon regnes ut av den gamle permisjonen:) rekker du å få jobbet noe i det hele tatt? ;)

Får man svangerskapspenger nå de er så tette da? Trodde ikke man hadde krav på det uansett, når man ikke har jobbet 6 av de 10 siste mnd...
permisjon, sykepenger osv teller for opptjening av foreldrepenger så vidt jeg har fått med meg...

Det blir 1,5 år mellom mine. Men rekker å jobbe i 6 mnd, så har ikke satt meg så veldig inn i det. :p

Tidligere permisjon teller som vanlig "inntekt" ja.

Permisjon regnes som jobb no,fikk bare jobbet en mnd mellom mine mammapermisjoner,
og med de nye reglene gjelder permisjonspengene det samme som om du hadde vert i jobb:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Permisjon regnes som jobb no,fikk bare jobbet en mnd mellom mine mammapermisjoner,
og med de nye reglene gjelder permisjonspengene det samme som om du hadde vert i jobb:)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Jeg satser på å få jobbe 4,5 mnd i 100 %, men i permisjonen min har jeg bare utbetalt 80 %. Vet du hvordan de beregner neste permisjonspenger da? tar de gjennomsnittet, eller vil jeg få 80 % av 80 % uansett?? står jo ingenting noen steder...

Blir 19 mnd mellom mine :)

Jeg satser på å få jobbe 4,5 mnd i 100 %, men i permisjonen min har jeg bare utbetalt 80 %. Vet du hvordan de beregner neste permisjonspenger da? tar de gjennomsnittet, eller vil jeg få 80 % av 80 % uansett?? står jo ingenting noen steder...
er ikke helt sikker da jeg får fastlønn gjennom jobben,men tror de rekner sammen og så får en prosent utfra hvor mye en har tjent på de beste seks mnd av de siste ti.

Blir 14 måneder mellom mine :)

Blir 14 måneder mellom mine :)

Oj, det var jammen tett! Kommer du til å jobbe mellom permisjonene da?? Blir veldig koselig for barna å være så tette!! Her blir det 15,5 mnd mellom mine :)

Oj, det var jammen tett! Kommer du til å jobbe mellom permisjonene da?? Blir veldig koselig for barna å være så tette!! Her blir det 15,5 mnd mellom mine :)

Har perm frem til august så skal ikke ut i jobb igjen siden andre perm starter i begynnelsen/midten av sep :) Ja blir fint for barna å være så tette. Dine er jo ikke så mye lenger fra hverandre akkurat :)

Blir 19 mndr mellom mine. Har noen uker igjen av permisjonen nå, og så håper jeg å jobbe 100% fra april av og frem til permisjon. Har hatt 80% dekning nå, kommer nok mest sannsynlig til å velge 100% med neste.
Mener det er slik som besnik sier, at de regner et gjennomsnitt på de 6 best betalte mndene av de siste 10 :)

Jeg også vurderer 100 % nå, men blir vel ikke lett å få barnehageplass neste høst?? Har ikke lyst til å gå hjemme uten lønn et helt år... vi har ingen besteforeldre som kan passe, her er alle på jobb...

permisjon, sykepenger osv teller for opptjening av foreldrepenger så vidt jeg har fått med meg...
Der kan man se, tror ikke det var sånn sist jeg gikk gravid? Men det er jammen seks år siden også da hehe ;)

Back
Topp