Flere med to tette?

Marthe<3

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
MayDay2021
September To Remember 2022
Er det flere her som får to tette barn? Sønnen ble født 27 april 2021,så han er ca 1år og 4 mnd når mini kommer :cat:

Min side av familien mener vi er gærne mens mannen sin side er så excited og mener det er så bra for de får så god nytte av hverandre :) Mannen og søsteren har 1år 1 mnd mellom seg, mens mellom meg og mine to søstre er det 7 år mellom hver, altså 14 år mellom meg og eldste :shy:

Tror det er fantastisk å ha to tette på sikt, så lenge man er innstilt på at det er slitsomt første par årene. Blir rett under to år mellom mine, og vi har veldig bevisst ønsket oss tette barn:-)

Fekk også barn i april 2021 så blir rundt 16 mnd fordi eg ikkje får gå lenger enn 37+3.
Har 1 år og 7 mnd mellom jentene

Ca. 2 år mellom. Gruer meg helt forferdelig til søvnen, ser for meg katastrofestemning i 1-2 år…. :p Barnet vårt sover i senga vår, og er ofte timeslang våken på natta. Vil jo da vekke baby? Eller når baby vræler og vekker barnet som da bruker timer på å sovne igjen? Det blir et mareritt :hilarious: Men selvgjort er velgjort:angelic:

Er det flere her som får to tette barn? Sønnen ble født 27 april 2021,så han er ca 1år og 4 mnd når mini kommer :cat:

Min side av familien mener vi er gærne mens mannen sin side er så excited og mener det er så bra for de får så god nytte av hverandre :) Mannen og søsteren har 1år 1 mnd mellom seg, mens mellom meg og mine to søstre er det 7 år mellom hver, altså 14 år mellom meg og eldste :shy:

Jeg fikk ei jente i juni 2021 så det blir da ca 14 mnd mellom de. Mange fordeler med to tette tenker jeg, og ja det blir hektisk en stund men man korter jo ned på den totale småbarnstiden. Pluss at de etterhvert kan underholde hverandre :) Hovedgrunnen til at vi kjører på igjen så kjapt, er at vi ønsker tre barn og i og med at jeg er 33 så har vi ikke all verden med tid. Det blir nok større avstand mellom nr 2 og 3 altså :angelic:

Var det planlagt for dere?

Ikke denne gangen, men min mellomste og min minste er 14 mnd mellom ❤️ Jente og gutt og som knoll og tott. Men også verdens beste venner. Veldig knytta til hverandre ❤️ Nå er de 5 og 6 år

Jeg fikk ei jente i juni 2021 så det blir da ca 14 mnd mellom de. Mange fordeler med to tette tenker jeg, og ja det blir hektisk en stund men man korter jo ned på den totale småbarnstiden. Pluss at de etterhvert kan underholde hverandre :) Hovedgrunnen til at vi kjører på igjen så kjapt, er at vi ønsker tre barn og i og med at jeg er 33 så har vi ikke all verden med tid. Det blir nok større avstand mellom nr 2 og 3 altså :angelic:

Var det planlagt for dere?
Vi startet aldri på prevensjon pga vi ville ha to tette, ammingen dabbet av i oktober november, fikk mens i november og gravid desember :hilarious:

Back
Topp