Flere med to tette?

M4mmsen

Flørter med forumet
Sensommerbarna 2016
Er det flere som får to relativt tette barn nå? Eller har erfaring fra tidligere?
Her har jeg en liten på 7,5 mnd.. Så blir travelt tror jeg :p
 
Jeg har en på ti mnd, pluss at jeg fødte for tre mnd siden, så jeg føler jeg har vært gravid tre år i strekk nå! ;)
 
Her blir det 2 år og halvannen mnd mellom, så det er vel ikke såååå tett :)
 
Blir ca 18.5 måned mellom mine da mini er 11 måneder om ikke mange dagene :)
 
Her blir det 2 år mellom. Hadde tenkt å ha 3 år mellom, så er en del tettere enn planlagt ;) :p
 
Ikke veldig tett, men har to gutter som det er akkurat to år mellom. Det blir to år og syv måneder mellom lillebror og babyen som kommer.
 
21 mnd mellom her:)
 
3! Tette på 3år juni 13, januar 15 og juli 16 |-O
 
Er det flere som får to relativt tette barn nå? Eller har erfaring fra tidligere?
Her har jeg en liten på 7,5 mnd.. Så blir travelt tror jeg :p
Har en født i mars,så blir omtrent så tette som dine :)
 
Mine er det 13 mnd mellom. Nå har de blitt store 9 og 10 år. Må innrømme at det var noen tøffe år når dem var små. Og babytiden til frøkna ble ikke så koselig da jeg hadde han eldste hjemme. Han var veldig sjalu så ble mye hyl og skrik spesielt når jeg ammet frøkna. Men det har også vært mange fine stunder. De har hatt mye trygghet i hverandre. Som f.eks da de startet sammen i barnehagen, begynte på ny skole osv. Dem er ikke alltid verdens beste venner, men at dem er veldig glad i hverandre er tydelig :)
 
Back
Topp