Flere med to tette. Gravid under et år siden fødsel?

xmissx

Flørter med forumet
Hvordan er formen deres og hvordan klarer dere dagene med smått hjemme?. Jeg har e prinsesse på 8 måneder og er 6uker på vei vi koser oss men kjenner det er tungt til tider. Føles fantastisk når mannen kommer hjem fra jobb. Da spurter jeg til senga er også under en mnd til jeg begynner og jobbe igjen. Huff gruer meg arbeids tider 10-17 og 12-20 hele ukene. Blir tøft og være porte fra babyen min "(
 
Jeg er 5 uker på vei og har ikke merket noen symptomer ennå. Og håper formen fortsetter slik. Har en på 1 år ☺
 
Har ei travel på 13 mnd, og er 6+3 i dag. Heldigvis har jeg veldig lite symptomer så foreløpig går det veldig greit :)
 
Er noe mellom 3 og 8 uker på vei, og har en januar-gutt :) Går greit. Har heldigvis ingen kvalme! Men kjenner jeg er mye trøttere, så det er tungt når mannen jobber mye og noen dager ikke får sett lillegutt engang. Veldig glad for at lillegutt har to dupper, slik at jeg også får sovet litt på dagtid :) Begynner å jobbe igjen etter jul, og er veldig spent på hvordan det blir!
 
Har en gutt så ble 1 år for 2 uker siden. Har vært ganske dårlig i 3-4 uker nå å det har vært tøft.. Han begynner i bhg først i januar.. Her er ledig plass i bhg så har vurdert om han skal begynne tidligere, men tror jeg har mer dårlig samvittihet overfor han viss han er borte halve dagen så er jeg fortsatt ikke bra når han kommer hjem.. Nå hiver jeg han i grinda mens jeg springer for å kaste opp :p
 
Ja :) frøkna mi ble 1 år 30 oktober :) men tror det går fint for hun er så snill og enkel jente. Har ei storesøster på 6 år, så hun er virkelig til hjelp noen ganger også :)
 
Her blir det forhåpentlig vis to tette :) er 8+0 i dag og kommende storebror er 6,5 mnd. Heldigvis fin i formen og storebror er fantastisk snill og grei <3
 
Back
Topp