Flere med tette barn?

Femkløveren

Betatt av forumet
Oktoberfruene 2018
Dette er min tredje graviditet på fire år. Det vil være to år mellom hvert av mine tre minste barn. Har også et eldre barn. Er det flere her som har valgt å få mer enn to tette barn? :-)

Har 2 tette som er litt eldre også blir de to små veldig tette.
De to eldste er 6 og 4,5 år og minien er 9 mnd (blir ca 16 mnd mellom minste og baby)

Har 2 tette som er litt eldre også blir de to små veldig tette.
De to eldste er 6 og 4,5 år og minien er 9 mnd (blir ca 16 mnd mellom minste og baby)

Koselig! Hvordan syns du det fungerer å ha de så tett, fordeler og ulemper med dette? Får alle barna f.eks eget soverom, eller vil de to minste dele?

Koselig! Hvordan syns du det fungerer å ha de så tett, fordeler og ulemper med dette? Får alle barna f.eks eget soverom, eller vil de to minste dele?
De to eldste er veldig avhengig av kvarandre så dei ska få et litt større soverom i kjelleren etterhvert. Også har me 3 soverom i hovedetasjen så me får se om dei to små ska dele rom eller om dei får hver sitt. Håpe på ein gutt til så dei to minste blir samme kjønn og får forhåpentligvis samme interesser

Mine to minste blir tette. Har en liten på 6 mnd og fant ut jeg wr gravid i dag. De andre er 7, 13 og 19 år ❤

Vi har valgt å ha to tette :D Dattera er 9mnd og er gravid nå, så blir det ca. 1,5 år mellom barna

Back
Topp