Flere med termin i slutten av mars ?

Babyboom

Forumet er livet
*MIA*
Jeg er fem uker på fredag. Føler tiden går seint . Testene er i hvert fall sterke og flotte nå :) ImageUploadedByBV Forum1374656800.484925.jpg

Vedlegg

• ImageUploadedByBV Forum1374656746.606771.jpg
    ImageUploadedByBV Forum1374656746.606771.jpg
    45,9 KB · Visninger: 39
Gratulerer:)
Jeg har termin ca 26 mars, og er da 5+2 i dag.
Men hadde SA forrige pp, så tror ikke dette stemmer helt. Kan være enda litt senere. Har regnet SA dagen som første dag på siste mens...

Trolljente født 13.10.2011
Lillebror/søster ventes 26.03.2014

Ja da er det vel ikke så enkelt å regne ut . Jeg hadde heldigvis en menstruasjon før jeg ble gravid etter jeg mistet

Har termin 22.mars. Har ikke tatt flere tester enn de jeg tok for 1,5 uke siden. Svidde av alle i dagene før jeg fikk positiv ;D tenker det får holde frem til jeg skal til legen. Kjenner jo at det skjer ting :)

Jeg har termin 26.mars

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

jeg har 24 mars +- noen dager

Har termin 28.mars :) Tror jeg.. Har ikke hatt mensen siden 21.mai, så har jo tatt hundreogørten tester, men den viste ikke positiv før på mandag og da sto det 2-3 uker :)) Men, veldig glad for det :D

Hva føler dere? Har veldig ømme brystvorter, og noe som ligner mensen murringer.. er dette "riktig"?
Første, så vet ikke helt hva som er psykisk og hva som er reelt :))

Har termin 28.mars :) Tror jeg.. Har ikke hatt mensen siden 21.mai, så har jo tatt hundreogørten tester, men den viste ikke positiv før på mandag og da sto det 2-3 uker :)) Men, veldig glad for det :D

Hva føler dere? Har veldig ømme brystvorter, og noe som ligner mensen murringer.. er dette "riktig"?
Første, så vet ikke helt hva som er psykisk og hva som er reelt :))
21 mai? men da er du vel langt på vei ?

jeg har 25 mars :)

Jeg hadde siste mens 22. Mai.. I følge meg hadde jeg termin 7. Mars, men UL-legen flytta meg til 18..

Eeeeeviglang syklus!

Vår førstefødte kommer mars 2014, lykkelige <3

Jeg hadde siste mens 22. Mai.. I følge meg hadde jeg termin 7. Mars, men UL-legen flytta meg til 18..

Eeeeeviglang syklus!

:) når fikk du positiv på test da? :) Har tatt endel tester fra den 21.juni.. Men, alle har vist negativ..

Foreløpig termin 31 mars, men er rimelig sikker på at denne blir endret.
Får man vite termin av gynekolog ved tidlig UL?
Skal på tidlig UL 16 august.

Jeg har foreløpig termin 27.mars. Vi få se hva som skjer på ul på tirsdag.

Har 20.mars så ikke akkurat helt i slutten, mn ganske seint likevel:)

<3 Gutt født okt.2012, ny baby på vei m termin 20.mars! <3

:) når fikk du positiv på test da? :) Har tatt endel tester fra den 21.juni.. Men, alle har vist negativ..
Jeg fikk positiv test 4. Juli, hadde negativ test et par dager før..
Skal på UL igjen 2 september, da skal jeg stole på ultralyd terminen ;-)

Back
Topp