Flere med store barn?

Attpåklatt?

Blir kjent med forumet
Er det flere her som har store barn fra før?
Vi har ingen sammen, men jeg har en jente på snart 13. Også har jeg en bonusjente på 12, gutt 15 og gutt snart 20.

Blir en god attpåklatt dette her.

Tips til å fortelle storesøsken at det kommer en liten, når den tid kommer?
Tanken er hvertfall å vente til ultralyd i uke 11-13.

Min på 13 og bonusen på 12 vet jeg kommer til å bli kjempeglad. De spør og maser hele tiden. :Heartbigred
 
Her kommer også en atpåklatt ;) Vi har to barn hver fra tidligere forhold. De er 9, 12,13 og 14. De tre yngste har mast mye om å få et søsken, mens eldste har vært veldig negativ til det. Vi har ikke fortalt noen om graviditeten enda, og tenker å vente en stund til. Tar også gjerne i mot tips til å fortelle de store barna om det. Regner med vi må sette av litt tid til å prate med hver og en av de og være åpen for å høre om både bekymringer og andre tanker de har i etterkant.
 
Sniker fra september.. :happy119
Her har vi 3 store fra før på 8,13 og 18:)
Vi har ikke fortalt de noe ennå, da jeg er redd for å miste eller at noe er galt.
 
Hei. Ja her har vi en på 16 og en på 13 fra før. Så blir en skikkelig atpåklatt Tenker å fortelle det nå i vinterferien, da er vi alene på hytta. Og jeg er da akkurat 8 uker på vei. Kunne kanskje ventet litt til, men i og med at jeg eter mat omtrent hele tiden, er mye kvalm og trøtt, og begynt å legge på meg, så er det jo snart at de skjønner at noe er på gang uansett.
 
Ja, har barn som blir 9,11 & 13 år i år. Har ikke sagt noe til dem ennå men jeg tror de blir glade. Hun på 11 snakker ikke om annet enn babyer. Gruer meg litt til å si det, fordi da skjønner de at vi har sex(de tror nemlig ikke det) :laughing001 huff. Kommer til å bli mange spørsmål.
 
Ja, har barn som blir 9,11 & 13 år i år. Har ikke sagt noe til dem ennå men jeg tror de blir glade. Hun på 11 snakker ikke om annet enn babyer. Gruer meg litt til å si det, fordi da skjønner de at vi har sex(de tror nemlig ikke det) :laughing001 huff. Kommer til å bli mange spørsmål.
Haha. Ja, det er jo også en greie :laughing005 Jentene våre syns også at alt med sex er utrolig flaut. Så kan bli morsomt :p
 
Back
Topp